hollow123
Silver
Rockar en DD också vad jag vet.
Är det en Royal Oak Offshore Hugo Rosas bär på armen? Lite förvånad om det stämmer.![]()
Eller är det någon snarlik Hublot-modell?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rockar en DD också vad jag vet.
Är det en Royal Oak Offshore Hugo Rosas bär på armen? Lite förvånad om det stämmer.![]()
Linda Lindorff med Rolex Explorer 1 i årets Bonde söker fru. Förra säsongen hade hon GMT Root Beer.
Jag trodde att hon hade en yachtmaster förra säsongen...
![]()
![]()
Undrar om det är nån bonne som blivit förbannad och slagit henne på armen
Inte exakt samma iaf. Index på urtavlan matchar inte.
Ser mer ut att vara 42mm modellen! I guld med svart ring!Inte exakt samma iaf. Index på urtavlan matchar inte.
Inte exakt samma iaf. Index på urtavlan matchar inte.
Tror Zlatan har mest Rolex, YM EveroseVad har kungen på sin arm? Svårt att hitta någon bild.
Kungen vet vi har en Hublot (kommer dock ej ihåg vilken modell) samt en Sjöö Sandström Chronolink på stållänkVad har kungen på sin arm? Svårt att hitta någon bild.
Största tellen måste ju ändå vara att herr Borg går runt i reklam-tshirt?Alla som renoverat badrum vet vad det egentligen kostar. Inte undra på att han går runt med en tvåtons-Rolex.
Tennispengarna kanske börjar sina?Största tellen måste ju ändå vara att herr Borg går runt i reklam-tshirt?
Går runt? Bilden är väl från en reklamannons.Största tellen måste ju ändå vara att herr Borg går runt i reklam-tshirt?
Kan det vara den bespottade Cartier Divan?![]()
Vad har vi här då?
Exakt vad jag suttit och trott också på fredagskvällarna.Kan det vara en Breitling Superocean Heritage Kronograf?
Jag blev mer intresserad av vem det är som står bredvid dem. Det är samma kille på båda bilderna ser det ut som. Gissningsvis har Björklund en Certina och Kristoffersson en gammal Omega. Stämmer det vinner Kristoffersson.![]()
![]()
Lite smått och lite sent, men någon kanske känner igen vad dessa två partiledare har på handleden?
Det är Martin Wicklin från Söndagsintervjun, tänkte att det var ett lätt ställe att hitta kända svenskar och högupplösta bilder.Jag blev mer intresserad av vem det är som står bredvid dem. Det är samma kille på båda bilderna ser det ut som. Gissningsvis har Björklund en Certina och Kristoffersson en gammal Omega. Stämmer det vinner Kristoffersson.