alltså jag har sett det innan och tycker det ser helt knasigt ut, bilhandlarhäng på gummi... jag tycker inte det hör ihop.![]()
![]()
Gert Wingårdh, ser ut att vara en riktigt löst sittande Aquanaut.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
alltså jag har sett det innan och tycker det ser helt knasigt ut, bilhandlarhäng på gummi... jag tycker inte det hör ihop.![]()
![]()
Ett tips är att söka i tråden innan man postar.![]()
![]()
Ännu sjukare att du orkar söka rätt på det...Ett tips är att söka i tråden innan man postar.
Detta är femte gången Gert nämns med sin Aquanaut. Sjukt nog nämns han 5 feb -19, 5 feb -18 och 6 feb -17![]()
Misstänker att Husdrömmar börjar runt samma datum varje år...Ett tips är att söka i tråden innan man postar.
Detta är femte gången Gert nämns med sin Aquanaut. Sjukt nog nämns han 5 feb -19, 5 feb -18 och 6 feb -17![]()
Kan ju inte gärna gå enbart på feeling.Ännu sjukare att du orkar söka rätt på det...
Har väl investerat i Carl Edmond.Hej, Jag är ny på tråden och vill gärna bidra med intressanta artiklar. Har sysslat ( amatör urmakeri) och samlat kolckor i 35 år.
Undrar om någon kan identifiera Jacob Wallenbergs klocka som han tycks bära på "sista tiden"
Angående Wallenbergs eventuella DW så skulle jag snarare gissa på ett försök att framstå som folklig. I linje med att verka och inte synas och allt det där. Är man Stockholmsbörsens största ägare kan man nog bära vilken klocka man vill....Vad vore mer rebelliskt förresten på något högdjurs-mingel...?
Trodde det var lite pengar i svensk musikbranch men ickeAntar att Jirell klassas som kändis
Ser ut att vara en Richard Mille eller är jag helt ute och cyklar?
![]()
Någon som ser vad det är för dinka?
![]()
Hjälp mig lite här, vem är denna svenska kändis?Någon som ser vad det är för dinka?
![]()
Den stora frågan här är, är den ens äkta? Den ser ju ut att vara strösslad med allting som finns dessutom.Antar att Jirell klassas som kändis
Ser ut att vara en Richard Mille eller är jag helt ute och cyklar?
![]()
En ung Julia Roberts, ser det ut som.Hjälp mig lite här, vem är denna svenska kändis?
Kan hålla med om Tag.
Det där är väl hans gamla Santos? Har för mig att jag sett en ny (med nya boetten) på honom.Kocken Fredrik Eriksson hade en härlig slappt hängande tt-santos i nyhetsmorgon igår
![]()
Om det fanns en mer lämplig tråd att ställa denna fråga i får du gärna tipsa. Men tack för svar!Hjälp mig lite här, vem är denna svenska kändis?
Kan hålla med om Tag.
https://klocksnack.se/threads/internationella-kändisars-klockor.18395/Om det fanns en mer lämplig tråd att ställa denna fråga i får du gärna tipsa. Men tack för svar!
Inte ovanligt att låna/leasa smycken för såna framträdanden väl?Den stora frågan här är, är den ens äkta? Den ser ju ut att vara strösslad med allting som finns dessutom.
Eller köpa fake...Inte ovanligt att låna/leasa smycken för såna framträdanden väl?![]()
Snarare köpt på stranden vid senaste Turkietresan.Inte ovanligt att låna/leasa smycken för såna framträdanden väl?![]()
HahaÄnnu sjukare att du orkar söka rätt på det...
Om det fanns en mer lämplig tråd att ställa denna fråga i får du gärna tipsa. Men tack för svar!
Du hittar ingen lämplig tråd så då får hon räknas som "känd svensk"...