• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

1C296FF8-C1E8-4595-AFFB-C8CDB325C694.png
Glenn med Rose YM
Glenn har nog köpt den på stranden

Så kan man ju tycka men samtidigt så är det en roll där man kan dra in en mängd pengar, på regelbunden basis.
Visst, man kan tydligen göra sig ett namn och bli ”kändis” på vad för skit som helst

Dock tycker jag att det är extremt ytligt, på gränsen till osmakligt, de har inte åstadkommit med ett dugg mer än att vara kändisbarn som rider på sina pärons framgångar, min åsikt alltså

Influencer är varken en kändis eller ett yrke i min värld
Samtidigt är det ju svårt att vara influencer utan att nån vet vem man är, en förutsättning är således att man, åtminstone i vissa kretsar, är känd. Avseende yrke kanske det är en definitionsfråga men faktum är ändå att det finns ett antal människor som faktiskt får pengar för att vara influencers, alltså något man jobbar med.

Däremot tycker jag det är ganska sjukt att det blivit som det är med influencers betydelse för marknadsföring och vilka som väljs ut som rimliga talespersoner för varumärken.

Tillbaka
Topp