MARTINOV
Basic
Det där är väl hans gamla Santos? Har för mig att jag sett en ny (med nya boetten) på honom.
Han kanske insåg att denna är bättre?![]()
Ingen aning, låter ju klokt gjort av honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är väl hans gamla Santos? Har för mig att jag sett en ny (med nya boetten) på honom.
Han kanske insåg att denna är bättre?![]()
Glenn har nog köpt den på strandenGlenn med Rose YM![]()
Nordeas före detta vd...Nordeas VD Casper kör Expy på vänstern och något annat på högern.
![]()
Nordeas VD Casper kör Expy på vänstern och något annat på högern.
![]()
Nordeas VD Casper kör Expy på vänstern och något annat på högern.
![]()
Pulsklocka?Nordeas VD Casper kör Expy på vänstern och något annat på högern.
![]()
Kanske inte någon kändis, men mäklarfirman Notars VD bär PP Aquanaut 5164
![]()
Tuff marknad nu!Ser ut som en vanlig 5167.![]()
Stämmer, bra där. Fel av mig. Kollade lite snabbt och tyckte det var massa knappar på sidanSer ut som en vanlig 5167.![]()
Hoppas det går bättre för honom än PanaxiaKanske inte någon kändis, men mäklarfirman Notars VD bär PP Aquanaut 5167.
Samt är huvudsponsor till AIK.
![]()
svårQhris Magsino (skall tydligen vara någon känd stylist) som jag aldrig hört talas om, men kör DJ med en minst sagt tveksam länkkombination som jag lägger upp for your viewing pleasure
![]()
StämmerSer jag helt fel eller är det en patek Philippe nautilus han har?![]()
![]()
Jävlar, det var inte illa!Ser jag helt fel eller är det en patek Philippe nautilus han har?![]()
![]()
Man kanske skulle ta och bli influencerSer jag helt fel eller är det en patek Philippe nautilus han har?![]()
![]()
Influencer är varken en kändis eller ett yrke i min världMan kanske skulle ta och bli influencereller juste, mina föräldrar är ju inte kända
Så kan man ju tycka men samtidigt så är det en roll där man kan dra in en mängd pengar, på regelbunden basis.Influencer är varken en kändis eller ett yrke i min värld
Visst, man kan tydligen göra sig ett namn och bli ”kändis” på vad för skit som helstSå kan man ju tycka men samtidigt så är det en roll där man kan dra in en mängd pengar, på regelbunden basis.
Samtidigt är det ju svårt att vara influencer utan att nån vet vem man är, en förutsättning är således att man, åtminstone i vissa kretsar, är känd. Avseende yrke kanske det är en definitionsfråga men faktum är ändå att det finns ett antal människor som faktiskt får pengar för att vara influencers, alltså något man jobbar med.Influencer är varken en kändis eller ett yrke i min värld
Agreed. Nya tider nu.Så kan man ju tycka men samtidigt så är det en roll där man kan dra in en mängd pengar, på regelbunden basis.
Nä, nuvarande väl?Nordeas före detta vd...![]()
Införskaffad i thailand, samma med hans guldrolle.Ser jag helt fel eller är det en patek Philippe nautilus han har?![]()
![]()
Agree...
Jag är helt och hållet med digInfluencer är varken en kändis eller ett yrke i min värld
Ja det är helt sjuktJag är helt och hållet med dig
Med Ericsson som reservförare har de ju faktiskt chans att ta sig någonstans iår.Mysigt att ha RM som sponsor. Avanti Alfa Romeo (Sauber F1) !
![]()