Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han rockar Deep sea.Eric sågade rolex sub eller deep sea?
Är det inte en hulk?Han rockar Deep sea.
Kungligheter räknas inte, de får ju allt gratis utan att anstränga sig.Prins Carl-Philip såg jag en gång sporta en Hublot
Allas vår ÖB med Breeiiitling
Svårt att se på just den bilden. På tidigare bilder har han haft Hulk.Är det inte en hulk?
Aha, vet bara att han haft en deep sea tidigare.Svårt att se på just den bilden. På tidigare bilder har han haft Hulk.
Såg han på mister french för nåt år sen med en sån här AP ROO, grabben verkar gilla klockorEric sågade rolex sub eller deep sea?
Han hade en hulk på sig på nyhetsmorgon idag ocksåSvårt att se på just den bilden. På tidigare bilder har han haft Hulk.
ser ut som en 116233 med is på tavlan...Vilken modell och storlek har Molly Rustas?
Gant av bandet och pushers att dömaNågon med bättre öga för klockor än mig som urskilja vad Niklas Engdahl i bonusfamiljen bär för klocka med dessa dassiga bilder ?
Aha, det var inte mer spännande än såTack för att du tog dig tidGant av bandet och pushers att döma
Såg igår på hedens guld att han var där och köpte den!Jonas Fagerström med vad ser ut som en hulk finna dock ingen bättre bild
Har för mig att han hade en svart sub förut, och en TT DJ va? Han verkar digga klockar iaf!Jonas Fagerström med vad ser ut som en hulk finna dock ingen bättre bild
Stämmer han har nog kvar domHar för mig att han hade en svart sub förut, och en TT DJ va? Han verkar digga klockar iaf!
Det är youtube man skulle ”jobbat med”Har för mig att han hade en svart sub förut, och en TT DJ va? Han verkar digga klockar iaf!
Hehe, samma kille som lade ut en story och frågade om någon kunde sälja honom en 126710BLRO till listprisSåg igår på hedens guld att han var där och köpte den!
Haha det tänker jag på ofta... Man skulle hoppat på någon trend innan det var för sentDet är youtube man skulle ”jobbat med”
Det är aldrig försentHaha det tänker jag på ofta... Man skulle hoppat på någon trend innan det var för sent
Träffa han på skjutbanan för en tid sedan. Då bar han en bratte i guldLeif - "Vad vill du att jag ska signera?"
"Nej, alltså, jag är här för din klocka. Se så, av med den"