Harry Palmer
Silver
Har avhandlats tidigare i trådenLika nyfiken jag
Sjöö sandström UTC Extreme va? Han har samma i nyhetsmorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har avhandlats tidigare i trådenLika nyfiken jag
Sjöö sandström UTC Extreme va? Han har samma i nyhetsmorgon
Leif Mannerström sportar en Victorinox. Precis som jag. Hans är dock en automatare.
PG Gyllenhammar kör dubbel? Intervju i DI Weekend, den ena är en Cartier Santos. Vad som sitter på högerarmenvågar jag inte uttala mig om. Nauilus?
Kul att se! Han möter jag på lite då och då när jag är på familjens sommarställe.. Var länge sedan nu men om jag inte missminner mig helt så hade han en breitling för en herrans massa år sedan när han stod och flippade hamburgare.
Leif Mannerström sportar en Victorinox. Precis som jag. Hans är dock en automatare.
iwc kanske?Jack Hermansson (UFC-fighter) med något som ser ut som en DW....? Eller någon med bättre ögon som kan se vad han har på armen? Minns inte var jag såg denna men skulle gissa på en invägning inför någon av de två senaste fighterna.
EDIT: Hittade originalbilden:
Ser ut som en 'Crazy hours'.Franck Muller väl?
Jepp de ser det ut somFranck Muller väl?
Ja jag kanske skulle ha provat att zooma in innan jag postade haha. Helt klart en Crazy Hours.Ser ut som en 'Crazy hours'.
Om man ska gå efter bandhornen ser det ut som något från antingen Zenith Defy, Hublot eller kanske till och med PP Nautilus men det klingar dåligt för att vara en politiker. Alla tre märken gör det i för sig.Vad är det som Soraya har?
Ska väl iaf se ut som en sådan här?Vad är det som Soraya har?
Nugillar jag inte Hublot men den här var snyggSka väl iaf se ut som en sådan här?
Fett äkta!Snabb bildsökning och det visar sig att Soraya även har en isad guld Datejust om mitt otränade öga ser rätt.
Vänligen,
Martin
Vad kan den tänkas kosta?Snabb bildsökning och det visar sig att Soraya även har en isad guld Datejust om mitt otränade öga ser rätt.
Vänligen,
Martin
...och den?
Nog tusan är det en Hublot!
Ingen fanboi av Hublot men den där känns lagom
Vad kan den tänkas kosta?
Typ 330 & 110 brak, listpris....och den?
Oj...Typ 330 & 110 brak, listpris.
Den där borde hon ta av sig innan handen drabbas av blodbrist...Snabb bildsökning och det visar sig att Soraya även har en isad guld Datejust om mitt otränade öga ser rätt.
Vänligen,
Martin
Ödmjukt
Tänkte på det också, det där är raka motsatsen till bilhandlarhängDen där borde hon ta av sig innan handen drabbas av blodbrist...
Hon har en ny klocka idag. Svårt när hon viftar med handen. Någon idé vad det kan vara?Den där borde hon ta av sig innan handen drabbas av blodbrist...