Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice, ser ut som en vintage Zenith El Primero A386Kan någon se vilken klocka Sven-David Sandström har på sig?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack, jag tyckte att den liknade den nya Zenith El Primeron, men ändå inte. Du är grym!Nice, ser ut som en vintage Zenith El Primero A386
Är det där Markoolio? Ser mer ut som Betnér i gubbakeps!Markolioo ap![]()
Hublot, nej du!!! Det där är nåt crap.......säkert nån obskyr Glycine.......![]()
Och vad har Runar? Hublot?
Fin klocka på en fin kille! Vi var klasskamrater o studentkamrater. Som ett kul kuriosum kan nämnas att det utdelades tre A i musik till studentexamen, men inget till Sven-David!Kan någon se vilken klocka Sven-David Sandström har på sig?
![]()
![]()
![]()
![]()
Han blev nog inte ledsen för det. Det är som att titta på småpojkar-/ flickor och se vem som kommer att bli världsklass när de blir stora. Han har betytt oerhört för svenskt musikliv, kanske för att han inte sökt att vinna tävlingarFin klocka på en fin kille! Vi var klasskamrater o studentkamrater. Som ett kul kuriosum kan nämnas att det utdelades tre A i musik till studentexamen, men inget till Sven-David!
![]()
Carl Edmund, men ser inte kvadratisk ut på den bilden...Vad har vi här då?![]()
Fin hubbe @Davvan![]()
Va fan......det där är ingen Yblott......har du druckit hovrens? Det är en Edox alt invicta.....Fin hubbe @Davvan
Att Sauna gubben har sådan klocka trodde jag aldrigMarkolioo ap![]()
Så otroligt stygg enligt min smak, finns mycket finare klockor utseende mässigt som skille passa så mycket bättre på henne.Vad har vi här då?![]()
Ordet bankrånarklocka dyker osökt upp när man ser Fredriks nya timepieceFredrik Eklund har adderat mer guld till samlingen.
![]()
Ser ut som en vittavlad 5711?Vad rockar Ekdal här?
![]()
Jonas har flera Rolex. Har sett DJ samt en annan sub i deras videor. Carl har en Bratte Superocean av något slag samt en DJ i en av deras nyare videorOm jag inte ser helt fel så har Jonas Fagerström från youtube gruppen jlc en hulk på sin senaste instagram bild
Exakt har också sett detJonas har flera Rolex. Har sett DJ samt en annan sub i deras videor. Carl har en Bratte Superocean av något slag samt en DJ i en av deras nyare videor