• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Pilot00

Breitling
Hon har en ny klocka idag. Svårt när hon viftar med handen. Någon idé vad det kan vara?

29610EEC-054C-42C6-8B53-7DF5717BEC44.png
3D1A1C18-4D9C-4ECF-ACE3-0AE04F8A74EA.png
Ser ut som någon billig parfymklocka. Men med tanke på dom andra uren hon har borde det vara något annat.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag satt och bläddrade bland bilder från Aftonbladets valvaka och noterade att Soraya Post, Feministiskt initiativs toppkandidat, ser ut att bära en Rolex, vilket jag fann ändlöst underhållande.

Här är två bilder från valvakan:
1200.jpg

1200.jpg


Det är ju förvisso svårt att säga med säkerhet, men visst ser det ut att vara en DJ i 18K eller liknande? Här är en annan bild där man tydligare ser guldtonen:
soraya_post_szb8e193.png

Edit: sorry - verkar vara sist på bollen.

Verkar vara klock-entusiast, rockar en Hublot i dagens slutdebatt inför EU-valet.
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Jantelagen gäller extra mycket för svenska politiker. Särskilt när det gäller henne och sin position så känns det skevt med dyra klockor.

Kolla bara på Skyttedal under valet. Fick massa skit för sin "Gucciväska" (som är en billigare Åhlénsväska) och sin "sportbil" (Lotus Elite från tidigt 2000-tal värd typ 100 lök) Eller Löfven som fick skit för sin klocka som jag har för mig att folk missuppfattat och att det var en billig modell. Så går Soraya runt med klockor som kostar flera hundratusen.

Klingar väldigt skevt tycker jag. Och då är jag inte mycket för jante.
 
Topp