Ser ut som någon billig parfymklocka. Men med tanke på dom andra uren hon har borde det vara något annat.Hon har en ny klocka idag. Svårt när hon viftar med handen. Någon idé vad det kan vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som någon billig parfymklocka. Men med tanke på dom andra uren hon har borde det vara något annat.Hon har en ny klocka idag. Svårt när hon viftar med handen. Någon idé vad det kan vara?
Tycker jag inte.Känns högst osannolikt att någon av hennes klockor är äkta?
Känns högst osannolikt att någon av hennes klockor är äkta?
Mjo, insåg det efter att jag skrev inlägget, dessutom har hon rullat runt i en jävla massa EU-organ bla.Hon kan ju köpa en vettig klocka varje månad med hjälp av kontorsbidraget på 45k Sek
Hon har en ny klocka idag. Svårt när hon viftar med handen. Någon idé vad det kan vara?
Imponerad av att du hittade. Piaget, Rolex och Hublot - snygg samling.Svårt att se på bilderna men tänk om det är denna...
Vänligen,
Martin
Känns högst osannolikt att någon av hennes klockor är äkta?
Svårt att se på bilderna men tänk om det är denna...
Vänligen,
Martin
Jag satt och bläddrade bland bilder från Aftonbladets valvaka och noterade att Soraya Post, Feministiskt initiativs toppkandidat, ser ut att bära en Rolex, vilket jag fann ändlöst underhållande.
Här är två bilder från valvakan:
Det är ju förvisso svårt att säga med säkerhet, men visst ser det ut att vara en DJ i 18K eller liknande? Här är en annan bild där man tydligare ser guldtonen:
Ser ut så ja, bra gissning
Kan vara?
Är det inte förbjudet att förstöra pengar ?? Trodde jag iaf.Har de råd att elda upp 100k så kan hon säkert kosta på sig klockor i den prisklassen.
Är det inte förbjudet att förstöra pengar ?? Trodde jag iaf.
Tycker också de ser ut som en hublot. Men kan ju vara nån klocka som är "Inspirerad" från hublot. Klingar som sagt inte så bra tkr ja att hon har en sådanSka väl iaf se ut som en sådan här?
Har helguldsrolex. Ser inte vad som skulle klinga fel.Tycker också de ser ut som en hublot. Men kan ju vara nån klocka som är "Inspirerad" från hublot. Klingar som sagt inte så bra tkr ja att hon har en sådan
Superduper svårt att se. Hittade denna bildenDet här omslaget kom upp på spotify från en gammal lista.
Sub till vänster eller? höger svårt att se lite dålig bild
Nja de vet jag inte om a håller med om! Han och brossan brukar ju ha Rolex! Men de där ser ut som en modeklockaSer lite halvdassigt ut de där Uret ...fått känslan av att han inte bryr sej om vad som tickar runt armleden.
Du eller hon? Jag personligen bryr mig inte, men anser ändå att politiker åt vänsterhållet inte ska sticka ut alldeles för mktHar helguldsrolex. Ser inte vad som skulle klinga fel.
ja verkligen en skitbild inget jag bryr mig om egentligen bara en kul bildSuperduper svårt att se. Hittade denna bildenKan ju va en GMT eller sea dweller också Tror albumet är från 1998 om det kan va till någon hjälp
Frågan är om dem ägde klockorna eller om dem bara haft dem för bilden skull? De va väl inte så inne på den tiden för kvinnor att bära mans urja verkligen en skitbild inget jag bryr mig om egentligen bara en kul bild
Kan vara så faktiskt dom ville vara coolaFrågan är om dem ägde klockorna eller om dem bara haft dem för bilden skull? De va väl inte så inne på den tiden för kvinnor att bära mans ur