Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jon Olsson och Jens Byggmark med Vænner. vilka klockor de har!
Agneta Sjödin - Rolex
Kommer Persbrandt få ta med sig sin Rolle som sällskap i cellen???
Menar du Af har-ingen-jävla-glycine Sjodahl? Jag trodde han var trummis i det kanadensiska hårdrocksbandet Rush. Eller jag har blandat ihop grabbarna?Vet att den där dryga Af Sjodahl på det utmärkta forumet KS diggar Rolex!
Menar du Af har-ingen-jävla-glycine Sjodahl? Jag trodde han var trummis i det kanadensiska hårdrocksbandet Rush. Eller jag har blandat ihop grabbarna?
Vad är det för klocka markoolio sportar? Såg han precis på tv och det såg ut som en hublot
Så snabbt gick det. Kan mycket väl vart en AP också, men den såg lite för stor ut för det tyckte jag. Sen kan ju den lille finnen ha tändsticksarmar också;-)Han har en AP (sida 3 i tråden) i alla fall. Kör säkert Hublot också.
Trodde han körde vanliga iwc chronon, nåja värdelös klocka funkar bra för värdelöst program.Björn frantzen kör iwc top Gun miramar chrono
Yngwie är ju mr. Rolex, det är sen gammalt.Yngwie tjackar rolex
<iframe src='http://www.svt.se/wd?widgetId=23991...e=embed&contextSectionId=3225&autostart=false' width='642' height='362' frameborder='0' scrolling='no'></iframe>
Såg bild från hozes facebooksida där ser det ut som miramar, han har kanske båda. Inte sett hans program och inga planer på det heller.Trodde han körde vanliga iwc chronon, nåja värdelös klocka funkar bra för värdelöst program.
Ja och inte nog med det du har just nu 2000 poster här på KS, väntar med spänning vad herrn kommer att hitta på. Grattis till 2000 må du dela med dig 2000 till inom kort .
Antal inlägg:2,000
Från:En annan del av Söping
Tänkte denna kunde passa bra här efter gårdagens Uppdrag Granskning, Sebbe Staxx ur den svenska rappgruppen Kartellen, äkta eller fejk, stulen eller ärlig? vad tror vi?
Lika fejk som hans ''dialekt''...
Är inte lika säker på det, faktiskt. Att klockan skulle vara fake alltså. (OBS - har inte sett den i närbild, utgår bara från vad jag fått veta)