Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan inte svara på frågan, men i denhär videon så får man se Jockes klocka flera gånger. Mitt väldigt otränade öga tycker det skulle kunna vara en Speedy.
Danne kör inte med äkta vara. Han skrev en gång på IG att han aldrig skulle få för sig att lägga de pengarna på en klocka.
Ser ut som jocke berg i kent har en speedmaster i en av deras pressbilder. Även Markus till höger verkar ha något liknande, men lite svårt att se vad det är. Hittade nån bild som kanske visar den bättre. Någon som känner igen den?
Yes, Jocke berg har en speedy! Syns även i en av deras videor:
Maxmol var före
Teknikens Världs chefredaktör Daniel Frodin med vad som ser ut att vara en sub?
Ingen aning om hans personliga sub är äkta eller inte, men vet att han fotograferar kunder och vänners klockor. Gissar på att det är bland dessa bilder de falska slinker in. Tror nog att Salong Betong snubbarna tjänar tillräckligt för att ha råd med en sub med tanke på alla dj-gig, tatueringar, merch och tv-appearances de har prånglat ut.I detta fall baseras det på personens egna bilder och uttalanden.
Ser grön ut men om jag inte ser fel så saknar den datum... Kanske har satt på en grön ring på en no-date?
Tycker mig se en bubbla kollar dock i telefonen. Men han har ju klockan på högerarm så bubblan ligger nästan helt dold under jackan/dräkten.
Sen är du i alla fall. Artikeln är fyra år gammal och nyheten verkade redan då varit gammal att döma av kommentarerna. Ny för mig dock. Fast iskall.Med risk att vara sist på bollen!
http://www.dagensps.se/artiklar/2009/09/22/54226593/index.xml
Känd, mja för vissa kanske men med en rejäl klocka i alla fall.
Jag tror du har rätt. Jag tittade efter bubblan på fel sida
Sen är du i alla fall. Artikeln är fyra år gammal och nyheten verkade redan då varit gammal att döma av kommentarerna. Ny för mig dock. Fast iskall.
Vem e denna tjej!? hur har hon finansierat sin Hublot?
Elita någonting heter hon. Någon typ av dokusåpa/modell tror jag.
Ja just det ja! Elita Löfblad från Big Brother för en massa år sedan!
Hade också ställt upp i Big Brother för en Hublot
Ytterst tveksam till att det är värt en Hublot.Hade också ställt upp i Big Brother för en Hublot
Hon hamnade också i amerikanska Playboy, kanske där kulorna rullade in.
Ytterst tveksam till att det är värt en Hublot.
Livslång skam att äga en Hublot är väl att ta i liteHaha kan så vara, att få leva med en livslång skam kanske inte är så roligt
tydligen inte bara ö-till-öVad sportade Petter under dagens 31km löpning/4km simning i Utö SwimRun? Någon som känner igen klockan?
Vet inte om det tagits upp här tidigare men Petter kör Sjö Sandström UTC Extreme under ö-till-ö.
Vad sportade Petter under dagens 31km löpning/4km simning i Utö SwimRun? Någon som känner igen klockan?