• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Madde med bra mycket häng på sin Daytona.
Skärmavbild 2019-10-03 kl. 15.07.45.png
Skärmavbild 2019-10-03 kl. 15.07.34.png
Riktigt prinsesshäng på den. Dvs snäppet värre en bilhandlarhäng.
 

Sheepdog

Panerai
2-Faktor
Att tatuera en elefant på handen där snabeln går ner på långfingret är nog fan det värsta jag sett sen jag såg någon tatuera en varmkorv på underarmen...
Det stannade inte vid elefanten då det uppdagades att han hade ytterligare en tatuering på magen:
9dc8553d39a7ea948086c2743d76550d.jpg

På frågan ifall han ångrar tatueringen svarar Simon eftertänksamt att det enda han ångrar är att han inte gjort tatueringen tidigare och att han inte köpte en äkta Rolex innan priserna stack iväg.
 

TomGanks

Panerai
Det stannade inte vid elefanten då det uppdagades att han hade ytterligare en tatuering på magen:
9dc8553d39a7ea948086c2743d76550d.jpg

På frågan ifall han ångrar tatueringen svarar Simon eftertänksamt att det enda han ångrar är att han inte gjort tatueringen tidigare och att han inte köpte en äkta Rolex innan priserna stack iväg.

Har han erkänt att han har en fejk klocka?
 

Nudelpalm

Omega
Det stannade inte vid elefanten då det uppdagades att han hade ytterligare en tatuering på magen:
9dc8553d39a7ea948086c2743d76550d.jpg

På frågan ifall han ångrar tatueringen svarar Simon eftertänksamt att det enda han ångrar är att han inte gjort tatueringen tidigare och att han inte köpte en äkta Rolex innan priserna stack iväg.
Fast det där är ju inte hans tatuering, eller missar jag ironin nu?
 
Topp