Bindefeld med guldig Bvlgari i dagens DN.
Scrolla upp lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bindefeld med guldig Bvlgari i dagens DN.
Scrolla upp lite
Oerhört braGP med TT datejust
Jag hade en Squadra tidigare vilken är en större Reverso, den David har ser inte heller ut att vara i minsta laget...men min hoppade ur så relativt ofta när man viftade med händerna kraftigt eller slog näven i bordet så att säga. Jag vet inte hur det är med dom mindre modellerna.Reverso på vift.. Hur funkar detta ur, lätt att den hoppar ur läge vid istötning??
Reverso på vift.. Hur funkar detta ur, lätt att den hoppar ur läge vid istötning??
Aldrig lyckats med detta på någon av mina fyra olika modeller. 976 är dock den största och den är ju inte lika maffig
Är det squadran han har där?
Tyckte mig se glasbaksida när jag såg programmet så kan ändå vara SquadranNej du har nog rätt. Men den bygger ju extremt på höjden. Någon form av duoface då möjligen.
Kan tänka mig att Steffo sneglade på den imorse på NyhetsmorgonVisserligen Norrman, men härjar e del i sverige.
Petter Stordalen med Richard Mille
har för mig att han har sagt att ha inte gillar RMKan tänka mig att Steffo sneglade på den imorse på Nyhetsmorgon
har för mig att han har sagt att ha inte gillar RM
Steffo är en finsmakare. En connaisseur av rang! Han passar inte med en RM. Han ska ha en Calatrava.Han kommer nog inte överens med priset
Känns ju inte som ett Steffomärke direkt.har för mig att han har sagt att ha inte gillar RM
priset är nog inte problemetHan kommer nog inte överens med priset
RM och steffo känns som två helt skilda världarKänns ju inte som ett Steffomärke direkt.
Det kan jag tänka mig, känns inte som en klocka för honom.har för mig att han har sagt att ha inte gillar RM
klart man sneglar, även om det är med avsmakDet kan jag tänka mig, känns inte som en klocka för honom.
MEN är man klocknörd sneglar man väl ändå? Jag gör det, även på klockor jag kanske inte specifikt gillar/ är intresserad av.
priset är nog inte problemet
RM och steffo känns som två helt skilda världar
svaret är att steffo är glad över att han är fel man för RMJa, det är nog så. Då är svaret att Steffo är butter över att han är fel man för en RM och inte RM som är fel klocka.
svaret är att steffo är glad över att han är fel man för RM
RM skulle förstöra bilden vi har av honom... killen har klass och ska bära fina klockor och inte vulgära tjockisklockor..Äh, han önskar att han skulle kunna bära en
Var det in Loket som tackade nej till typ 50öre på såld lott och tog månadslön istället?
Jo, ett beslut han nog ångrat ett par gånger sedan dess.Var det in Loket som tackade nej till typ 50öre på såld lott och tog månadslön istället?
Jo, det vill jag bestämt minnas. Annars hade han nog suttit där med en Patek istället!Var det in Loket som tackade nej till typ 50öre på såld lott och tog månadslön istället?
Smurf!Jo, ett beslut han nog ångrat ett par gånger sedan dess.