• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Airbus

Rolex
Friends Of KS
A5881251-B1DF-43F6-B7F1-ED48BEE8F088.jpeg
Karl-Johan med vilken klocka?
Det där ser verkligen inte bra ut. Ska tänka till nästs gång jag kör gshock etc
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Att någon imiterar honom ganska stereotypt och kass humor. Det mesta kända liknande är väl ett som låtsas vara Fadde.
En sidofråga: Vem är han då? Är det en känd person som någon imiterar/skojar med? Eller är det en person som själv är skämtet genom att vara en stereotyp "brat"/spännis eller liknande?

Fotnot: Får erkänna att jag känner mig äldre än jag är ibland när det dyker upp bloggare och "influencers" till höger och vänster som jag aldrig hört talas om.
 

Lutte

Cartier
2-Faktor
En sidofråga: Vem är han då? Är det en känd person som någon imiterar/skojar med? Eller är det en person som själv är skämtet genom att vara en stereotyp "brat"/spännis eller liknande?

Fotnot: Får erkänna att jag känner mig äldre än jag är ibland när det dyker upp bloggare och "influencers" till höger och vänster som jag aldrig hört talas om.

Han satt häktade i flera år misstänkt för grov narkotikasmuggling, men friades i rätten. Finns en dokumentär om det, Operation Playa, som borde finnas kvar på SVT Play.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Björn Wiman, kulturchef på Dagens Nyheter. Jag vet vad det påminner om, men det är det väl inte?
e59c41c4-c126-420c-87ac-9ce33aa45cbf.jpeg
Väldigt svårt att se, men han verkar ha haft den ett tag då skägget avslöjar att det var ett tag sedan, och på nyare bilder verkar han köra samma.
Möjligen kan det vara någon kvarts dykare då tavlornas placering kan tyda på det...
 
Topp