Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mikael Damberg med någon Garmin (Forerunner?) på dagens presskonferens.
Bling bling blingRIKTIGT jävla osäkert på om denna hör hemma här men ”jockiboy” visar upp sina rollar på sociala medier. Screenat från en film där han bland annat säger att han ska kränga en daytona för att göra plats för en Patek.
Rolle och PP börjar bli synonymt med dålig smak. Känns som VC och Lange kan ta lätta marknadsandelar för alla som vill positionera sig som att de har en hjärna och några högskolepoäng.RIKTIGT jävla osäkert på om denna hör hemma här men ”jockiboy” visar upp sina rollar på sociala medier. Screenat från en film där han bland annat säger att han ska kränga en daytona för att göra plats för en Patek.
Tyvärr känns det lite så. Men allt hänger ju ändå på vem eller kanske varför man bär den.Rolle och PP börjar bli synonymt med dålig smak. Känns som VC och Lange kan ta lätta marknadsandelar för alla som vill positionera sig som att de har en hjärna och några högskolepoäng.
Daytona i grönt går för 600-7 tusen?RIKTIGT jävla osäkert på om denna hör hemma här men ”jockiboy” visar upp sina rollar på sociala medier. Screenat från en film där han bland annat säger att han ska kränga en daytona för att göra plats för en Patek.
Det var dyrt.Daytona i grönt går för 600-7 tusen?
Daytona i grönt går för 600-7 tusen?
Jockiboy = Jockinho?Han har nog råd, har väll två ferraris med (?) ... Gjort en jäkla resa från ”kungarna i tylösand”
har han inte bara en lambo?Han har nog råd, har väll två ferraris med (?) ... Gjort en jäkla resa från ”kungarna i tylösand”
Rolle och PP börjar bli synonymt med dålig smak. Känns som VC och Lange kan ta lätta marknadsandelar för alla som vill positionera sig som att de har en hjärna och några högskolepoäng.
Har en G63a också som familjebil tror jag. Familjebil, gangsterbil samesamehar han inte bara en lambo?
han hade iallafall en gallardo ett tag om jag inte har helt fel samtisigt som han inte ens hade skaffat körkort än och detta var relativt nyligen typ
har han inte bara en lambo?
han hade iallafall en gallardo ett tag om jag inte har helt fel samtisigt som han inte ens hade skaffat körkort än och detta var relativt nyligen typ
Bra med en morot för att ta tag i kortet jukanske det var, ingen aning faktiskt. Tät är han nog iaf Noll koll på killen även fast han är från kommunen 1mil bort och i nära ålder med mig. Måste älska man köper lyxbil innan körkort iaf
Lite extra var väl en underdrift?Bra med en morot för att ta tag i kortet ju
Han har väl dessutom gått ifrån att varit typ hemlös,pank och missbrukare? Till att tjäna en hel del deg, klart han unnar sig lite extra nu..
Såklart, lätt o bli fartblind när man går från 0 till en bra inkomst!Lite extra var väl en underdrift?
Han har väl köpt/byggt ett mansion, köpt lyxbilar, märkeskläder, klockor ja gud vet vad..
Frågan är hur ekonomin egentligen ser ut.
Han känns inte direkt som en Warren Buffett kille..
För att ge lite perspektiv på denna resa, så har han på sin låt ”all I need” 50 miljoner streams på Spotify. Detta är mer än i princip alla Håkan Hellströms låtar. För att hålla mig något till topic, vill jag även kommentera klockorna - vulgära!Han har nog råd, har väll två ferraris med (?) ... Gjort en jäkla resa från ”kungarna i tylösand”
I senaste klippet han la upp, berättade han att han sålt den. Detta pga inbrott i lägenheten. Inte alltid värt att flexa nyinköpta klockor inför en stor följarskara.Bra uppdatering där, innan var det bratte bara
Såg den där nu och tänkte precis lägga upp. Visst är det en bbErik ”Jerka” Johansson ser ut att köra Black Bay.
Det ser då ut som det, ser dock ut att sakna det röda på bezeln? Kanske är bilden som ljuger lite.Såg den där nu och tänkte precis lägga upp. Visst är det en bb
Tror nog det är bilden som spökar.Det ser då ut som det, ser dock ut att sakna det röda på bezeln? Kanske är bilden som ljuger lite.
Det ser ut att vara en day-date om du kollar länken. Om man utgår från att det är en Rolf.Komikergänget JLC på youtube. Ber om ursäkt för riktigt dålig bild, är det en datejust?
Komikergänget JLC på youtube. Ber om ursäkt för riktigt dålig bild, är det en datejust?
https://klocksnack.se/threads/norrlänningen.11751/#post-2972506Det ser ut att vara en day-date om du kollar länken. Om man utgår från att det är en Rolf.
Bild?Saade med Hulk på Bingolotto?
Uppfattade det så jag med. Försökte knäppa bild för tråden här men det blev ankskit så jag gav upp. Men skulle till 99% säga hulkSaade med Hulk på Bingolotto?