• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Har för mig att det dykt upp någon bild på kjell bergqvist å nån rolex

följer nya gw krimserien bäckström och i en hel del scener dyker kjelles klocka upp.
ser ut att vara en rolex OP men kan ha fel.
är nån scen där han är i thailand där man ser ett typiskt rolex-lås.
har för mig att jag har swtt en bild på honom.med en OP39a

Har för mig att det dykt upp någon bild på kjell bergqvist å nån rolex

följer nya gw krimserien bäckström och i en hel del scener dyker kjelles klocka upp.
ser ut att vara en rolex OP men kan ha fel.
är nån scen där han är i thailand där man ser ett typiskt rolex-lås.
har för mig att jag har swtt en bild på honom.med en OP39a
dom senaste bilderna jag sett så bär han Longines

dom senaste bilderna jag sett så bär han Longines
tv4_cmore_5e79c41de5627-1024x576.jpg

urtavlan silveraktig.PNG
Vad jag vet så har inte den här postats tidigare, Per Morberg bär den i hela senaste säsongen av "Vad blir det för mat?" Det här är den bästa bilden jag kunde få av klockan, på bilden ser den vit ut men jag vill tycka att den i andra vinklar är mer silveraktig, någon som har en gissning vad det kan vara för klocka?

Vad jag vet så har inte den här postats tidigare, Per Morberg bär den i hela senaste säsongen av "Vad blir det för mat?" Det här är den bästa bilden jag kunde få av klockan, på bilden ser den vit ut men jag vill tycka att den i andra vinklar är mer silveraktig, någon som har en gissning vad det kan vara för klocka?
Tjena, tror du glömde att bifoga bilden :)

urtavlan silveraktig.PNG

Sjöö Sandström

urtavlan silveraktig.PNG

En Sjöö Sandström royal steel skulle jag tippa på :)

Adam Alsing med Sub. Trist... 51bast är inte mycket.
539366D5-C1EA-431F-8A53-FD96981F4170.jpeg
Han pratade lite då och då om sina klockor i både podd och radio. Han verkar varit en frekvent användare av olika märken men även prisklasser låter det som när jag lyssnat. Otroligt tragiskt att han inte finns med oss längre. Träffat han ett fåtal gånger via olika forum. Genuinare person blir svårt att hitta!

Han pratade lite då och då om sina klockor i både podd och radio. Han verkar varit en frekvent användare av olika märken men även prisklasser låter det som när jag lyssnat. Otroligt tragiskt att han inte finns med oss längre. Träffat han ett fåtal gånger via olika forum. Genuinare person blir svårt att hitta!
Ja, jag blev ledsen. Kände att det tog. Har inte träffat honom irl, men följt i podd och annat. Blir ju så att man nästan känner en person, fast bara åt ena hållet. Blir helt klart ett tomrum i etern efter honom.

RIP Adam Alsing, en man som fått mig att skratta många gånger som radiovärd, och alltid framstått som en älskvärd och genuin person.

Noterade på NEGs pressrelease att han tydligen föredrog att inte centrera bezeln kl 12 på sin Sub, det känns ändå som ett lite härligt klockstatement på en pressbild.

Ville bara dela bilden och skicka mina kondoleanser till hans familj och vänner.

upload_2020-4-16_19-8-53.png

Bilagor

• upload_2020-4-16_19-8-53.jpeg
    upload_2020-4-16_19-8-53.jpeg
    178.1 KB · Visningar: 9
Tillbaka
Topp