Anders Järryd med Daytona 16520 i dagens DN.
Man undrar ju om folk som köpte dessa för 20-30 år sedan är medvetna om värdet nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anders Järryd med Daytona 16520 i dagens DN.
Kuriosa är alltid kul!Kan bekräfta detta att det är denna modell han har.
Inköpt på här på KS för många år sedan.
Lite kul kuriosa.
Har du input @VirknisseAndreas Petré säljchef på Koenigsegg, bär en Roger Dubuis Excalibur?
Ser ut som han passerat 70Anders Järryd med Daytona 16520 i dagens DN.
Kan ej klicka och förstora bilden, men en Rolex sub eller gmt är en gissningNån som kan se vad dagsaktuella Ernstberger har för klocka?
Ja tyckte jag med! Därav värd en post här tänkte jag.roligt val ändå!
Nån som kan se vad dagsaktuella Ernstberger har för klocka?
Hade inte ovan nämnda en Daytona som blev konfiskerad?
”Värderad till minst 110.000:-”Kronofogden tog Ernstbergers exklusiva Rolexklocka
Allragrundaren Alexander Ernstbergers lyxvilla tömdes på värdeföremål under en razzia i tisdags. Kronofogden har också slagit till på ett udda ställe i jakten på värden som ska säkras. På Kronobergshäktet i Stockholm, där pensionsbolaget Allras tidigare vd sitter, har kronofogden lagt beslag på...www.expressen.se
Bra smak går tyvärr inte att köpa för pengar.Jan Emanuel, 116769TBR
Trots det är det ändå skönt att se någon som vågar vara vräkig med isade klockor, exklusiva bilar och dyra båtar. More is more!Bra smak går tyvärr inte att köpa för pengar.
Trots det är det ändå skönt att se någon som vågar vara vräkig med isade klockor, exklusiva bilar och dyra båtar. More is more!
Betydligt roligare än någon SVT-reporter med Certina eller idrottare med tråksub som tråden brukar handla om.
Varför bär han klockan över handryggen?Jan Emanuel, 116769TBR
det får du nog fråga honom om.Varför bär han klockan över handryggen?
Fast det där är väl ingen AP?Gick förbi kändisfrisören Bobby vid Stureplan och han flashade en AP RO i helguld med grön tavla. Försökte googla fram någon bild men detta var det bästa jag kunde hitta. Cool klocka men kändes tacky när jag den...
Tror det ska föreställa en sådan iaf.Fast det där är väl ingen AP?
Tror det ska föreställa en sådan iaf.
Kan lungt säga att det är två olika klockor på bildernaRättar mig själv. Var en rolle.
Fyfan vad ful.Kan lungt säga att det är två olika klockor på bilderna
Gällande första bilden så ser länken ut som en AP länk men kikar man på andra bilder så lutar det mer åt denna!
Royal Touch 45mm
Case Stainless Steel Case Size 45mm Case Thickness 11mm Case Color Brushed Gold Movement Miyota Quartz Water Resistance 5 ATM Dial Color Blue Luminous Yes Strap Stainless steel bracelet Strap width 20mm Interchangeable Straps Yes Our Signature watches feature a bold...paul-rich.com
Haha otroligt ful må jag säga!Fyfan vad ful.
Bra pröjs på kåken"Debatten" mellan Hanif och Leo. PP 5711
Åh, herre. Smaken är verkligen som baken.Jan Emanuel, 116769TBR