Fin klänning!Susanne Ljung (programledare för Stil i P1) köpte en Cartier (Santos?) när hon fick sparken som chefredaktör för DV. Bra anledning att köpa sig en klocka ändå.![]()
Edit: och klocka måste jag väl säga också för att undvika hugg från övriga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin klänning!Susanne Ljung (programledare för Stil i P1) köpte en Cartier (Santos?) när hon fick sparken som chefredaktör för DV. Bra anledning att köpa sig en klocka ändå.![]()
Hahah vilken grej, kanske borde man ta och få sparken lite oftare!Susanne Ljung (programledare för Stil i P1) köpte en Cartier (Santos?) när hon fick sparken som chefredaktör för DV. Bra anledning att köpa sig en klocka ändå.![]()
517.000 listpris? Gissar att de säljer färre än 10 per år...Duplantis har en Omega Seamaster Ultralight på handleden.
Seamaster Ultra Light Kollektion | OMEGA DE®
Entdecken Sie Uhren aus der Aqua Terra 150M - Ultra Light Kollektion. Erleben Sie die feine Handwerkskunst dieser Uhren und vieles mehr!www.omegawatches.com
![]()
Förklaringen till bilderna på Duplantis: ”Känns knappt”
TOKYO. Det fanns de som reagerade över att Mondo Duplantis hoppade OS-kval med en klocka på handleden. Förklaringen? Det är sponsorn Omega som satt på honom förwww.aftonbladet.se
Rimligt! Bra val av klocka också! AvisSusanne Ljung (programledare för Stil i P1) köpte en Cartier (Santos?) när hon fick sparken som chefredaktör för DV. Bra anledning att köpa sig en klocka ändå.![]()
Susanne Ljung är föredömlig på många sätt. Detta borde ju premierats av Bonnier kan man tycka.Susanne Ljung (programledare för Stil i P1) köpte en Cartier (Santos?) när hon fick sparken som chefredaktör för DV. Bra anledning att köpa sig en klocka ändå.![]()
Rolex Milgauss!![]()
Rolex oyster perpetual 39?
Nope 116200Rolex Milgauss!
Breitling med bilhandlarhäng samt sjukt tighta jeans i de flesta avsnitten. Kombo you gotta loveMagnus Hedberg Lyxfällan. Vad har han för klocka här?
![]()
Mediedrev på G?Kristoffer Tamsons, trafikregionråd och M-politiker i Sthlm.
Är det en Overseas?
![]()
Du skojar eller? Hur kan du använda ordet överdimensionerad när klockan ser ut som ett dam-ur på hans arm? Det verkar ju vara någon grej här på forumet att man ska gilla så små klockor som möjligt?Lär vara en 36 mm Worldtimer, tycker ändå att det är smakfullt att inte köra en överdimensionerad klocka bara för att han är en jätte![]()
Han skriver ju att klockan inte ser överdimensionerad ut.Du skojar eller? Hur kan du använda ordet överdimensionerad när klockan ser ut som ett dam-ur på hans arm? Det verkar ju vara någon grej här på forumet att man ska gilla så små klockor som möjligt?
Ja implikationen är ju att en större klocka hade sett överdimensionerad ut. Vilket är skrattretande givet hur klockan ser ut på hans arm..Han skriver ju att klockan inte ser överdimensionerad ut.
Eller så kan folk få ha vilka klockor de själva vill.Ja implikationen är ju att en större klocka hade sett överdimensionerad ut. Vilket är skrattretande givet hur klockan ser ut på hans arm..
Eller att det är vanligt att om man ser ut som en grizzlybjörn så måste klockan vara minst 49mm.Ja implikationen är ju att en större klocka hade sett överdimensionerad ut. Vilket är skrattretande givet hur klockan ser ut på hans arm..
Eller så kan folk få ha vilka klockor de själva vill.
han menar att bara för att man är stor som grizzlybjörn så behöver man inte ha en stor klocka .
Folk gråter ju på forumet om en grizzlybjörn kör 40mm.Eller att det är vanligt att om man ser ut som en grizzlybjörn så måste klockan vara minst 49mm.
Att folk ens orkar lägga energi på vilken storlek folk har på klockorna är skrattretande.Eller så kan inte folk ha vilka klockor de vill utan att bajsnödiga forumister kommenterar och förfasas när klockor går över 39mm eller liknande.
ALLT var bättre på 70-talet.
Jag kan nog räkna på ena handens fingrar när folk har fått en kommentar om att klockan var för liten. En klocka är, på detta forum, för det mesta, alldeles för stor.
Det är en ganska trång åsiktskorridor här.
Tror du läste fel/misstolkade inlägget du citerade. Jag tror bara det syftades på att det var kul att se en klocka som inte fyllde upp hela handledsbredden, vilket även jag tycker.Givetvis får man ha på sig vad man själv villMen vi är ju här för att diskutera och kommentera.
Hade man sagt, tycker ändå att det är smakfullt att inte köra en stor klocka bara för att han är en jätte, så hade jag kanske köpt argumentet. Men även då har man ju helt enkelt sagt att man tycker det ser bra ut med en så pytteliten klocka på hans enorma grizzlyarm. Vilket jag inte håller med om, med hans enorma arm måste han ju hitta en klocka som är mer proportionerlig, IWC Big Pilot eller liknande skulle se grymt ut på honom!
Eller så kan inte folk ha vilka klockor de vill utan att bajsnödiga forumister kommenterar och förfasas när klockor går över 39mm eller liknande.
ALLT var bättre på 70-talet.
Jag kan nog räkna på ena handens fingrar när folk har fått en kommentar om att klockan var för liten. En klocka är, på detta forum, för det mesta, alldeles för stor.
Det är en ganska trång åsiktskorridor här.
Det är väl typ 5 pers totalt med den åsikten, sen att du blir extra kränkt gör ju inte något för det stora hela. Eller hur?Folk gråter ju på forumet om en grizzlybjörn kör 40mm.
Puristernas purister
Det är helt klart en vanligare åsikt, speciellt kryddat med lite low-key kvinnohat.Eller att det är vanligt att om man ser ut som en grizzlybjörn så måste klockan vara minst 49mm.
Jag är långtifrån kränkt där jag står på sidolinjen och ser spektaklet förfasas över att klockan är för stor i var och varannat inlägg.Det är väl typ 5 pers totalt med den åsikten, sen att du blir extra kränkt gör ju inte något för det stora hela. Eller hur?
Det är helt klart en vanligare åsikt, speciellt kryddat med lite low-key kvinnohat.
Absolut!! Häftigt.Kristoffer Tamsons, trafikregionråd och M-politiker i Sthlm.
Är det en Overseas?
![]()
Tipsa Aftonbladet lol