Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Magnus Ranstorp, expert på terror, har en..vadå? Är det en panna på velcro strap?
Nån kan väl hjälpa kraken med hänget lite, så tror jag det funkar fint
Jag har svårt att tycka att Prinsessan Madeleine passar i sin Daytona med lite halvt bil-handlar häng. Andra kanske tycker annat men jag hade nog rekommenderat något nättare till en prinsessa
Jag tycker det är få kvinnor som kan bära upp mens size men att den är nära att göra en 360 kan vi vara överens om )))Nån kan väl hjälpa kraken med hänget lite, så tror jag det funkar fint
Mmm, det har du ju en poäng i. I det här fallet tror jag det hade sett ok ut med mindre häng, men det är ju tycke o smak förstås. Här kommer ett helt annat exempel som jag råkade se:Jag tycker det är få kvinnor som kan bära upp mens size men att den är nära att göra en 360 kan vi vara överens om )))
Daniel Wellington…?Vad har Bert för klocka?
DW?Vad har Bert för klocka?
Helt enig. Tycker att en Cartier Tank Américaine i vitguld (kanske rentav med lite is på) på länk skulle passa bättre.
Jag har svårt att tycka att Prinsessan Madeleine passar i sin Daytona med lite halvt bil-handlar häng. Andra kanske tycker annat men jag hade nog rekommenderat något nättare till en prinsessa
Storlek på den klockan? Sitter nättare än en 23x30 gör på min handled…
Lär vara en 36 mm Worldtimer, tycker ändå att det är smakfullt att inte köra en överdimensionerad klocka bara för att han är en jätteStorlek på den klockan? Sitter nättare än en 23x30 gör på min handled…
Tror det är 41mm, ser ut att vara ett halvt index vid datumet vilket 36mm saknar.Storlek på den klockan? Sitter nättare än en 23x30 gör på min handled…
Haha jo, riktig jätte. Väger nog dubbelt så mycket som en annan också.Tror det är 41mm, ser ut att vara ett halvt index vid datumet vilket 36mm saknar.
Rejäla handleder
Haha ja, såhär ser samma modell ut på min handled... Förvisso taget med kameran nära men likväl! Inte byggd för diskus uppenbarligen.Haha jo, riktig jätte. Väger nog dubbelt så mycket som en annan också.
Haha, en viss skillnad där, ja. Nej det är knappast värt att jämföra sig mot dessa titaner…Haha ja, såhär ser samma modell ut på min handled... Förvisso taget med kameran nära men likväl! Inte byggd för diskus uppenbarligen.
Kanske inte nödvändigtvis en kändis men sån som ser vad våra stridspilotelever har på armen?
Kanske inte nödvändigtvis en kändis men sån som ser vad våra stridspilotelever har på armen?
Det är ballt! Och helrätt.De får en Sjöö Sandström som del av utrustningen. Tror den heter UTC Skydiver
På gränsen till tjänstefel att han inte bär en Casio F-91W.Magnus Ranstorp, expert på terror, har en..vadå? Är det en panna på velcro strap?
Breitling Colt?Magnus Hedberg Lyxfällan. Vad har han för klocka här?
Breitling Colt?
Var ju kontroversiellt när det begav sig. Länk: Gamla klockan bara trasig ett par gånger | SvDDe får en Sjöö Sandström som del av utrustningen. Tror den heter UTC Skydiver
Kan flika in att han varit OWG med den där väääldigt längeNär jag söker på den klockan så ser jag att det kan vara en sån ja!
Ja, hur fan skulle det se ut om folk gick och köpte nya klockor till höger och vänster?Kan flika in att han varit OWG med den där väääldigt länge
Hahaha +1Ja, hur fan skulle det se ut om folk gick och köpte nya klockor till höger och vänster?
#lyxfällan