• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Magnus Ranstorp, expert på terror, har en..vadå? Är det en panna på velcro strap?

CC295F13-5243-4704-8B87-982CACEEAD8E.jpeg

Jag tycker det är få kvinnor som kan bära upp mens size men att den är nära att göra en 360 kan vi vara överens om :))))

1629043437732.png
Mmm, det har du ju en poäng i. I det här fallet tror jag det hade sett ok ut med mindre häng, men det är ju tycke o smak förstås. Här kommer ett helt annat exempel som jag råkade se:
1705510B-FC4B-46C8-9CD9-D2304184656D.jpeg

Det här tycker jag är ett klart exempel då det spårat ur lite. Här är det ytterst tveksam till att ”hjälpa kraken med hänget” räcker.. Här tror jag det skulle bli klart bättre om hon dessutom gick från vad jag tror är 41mm till 36mm. Jag har f ö tyckt vid flera andra tillfällen att just den här klockan gör sig finfint på kvinnor i storlek 36mm.

Tillbaka
Topp