• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Hans Holmér med någon typ av Casio!

0d964794-c390-4c1a-b901-8404cff66fa5.jpg
Casio Terrorist?

Lite oväntat att Fredrik Söderholm (Podcasten Gott Snack, Hej jag heter Fredrik, tidigare Tankesmedjan i P3 etc) rockar en Nautilus. Hade gissat typ en TT DJ från typ -82 på honom.
80C6F681-B9A4-48C2-B4A9-835D0F0406A7.jpeg

Fan vad vidrigt. Jag fattar verkligen inte varför man vill låtsas ha något man inte har, och dessutom flasha med det, det är nästan så det blir parodi
Håller med om detta, rakt av.
Dock... Det (väldigt) lilla jag vet om honom så skulle jag våga påstå att han inte kvalar in i kategorin som försöker flasha. Han bryr sig nog helt enkelt inte bara.

Håller med om detta, rakt av.
Dock... Det (väldigt) lilla jag vet om honom så skulle jag våga påstå att han inte kvalar in i kategorin som försöker flasha. Han bryr sig nog helt enkelt inte bara.
Jag minns hans sammanbrott på Facebook i samband med semesterresan med Dan Eliasson. Han skröt om hur mycket han tjänade per månad på podden (före Patreons avgifter, moms, arbetsgivaravgifter, och fördelning på övriga medarbetare men det glömde han nämna) och att hans morsa var snygg och körde cab (någon trött Golf från ca sent 90-tal eller liknande men det glömde han nämna) osv osv osv… Han bryr sig. 😁

Jag minns hans sammanbrott på Facebook i samband med semesterresan med Dan Eliasson. Han skröt om hur mycket han tjänade per månad på podden (före Patreons avgifter, moms, arbetsgivaravgifter, och fördelning på övriga medarbetare men det glömde han nämna) och att hans morsa var snygg och körde cab (någon trött Golf från ca sent 90-tal eller liknande men det glömde han nämna) osv osv osv… Han bryr sig. 😁
Nu har jag inte hört det du nämner, men det låter som sarkasm? ☺️

Nu har jag inte hört det du nämner, men det låter som sarkasm? ☺️
Det var i podcasten Haveristernas Facebookgrupp i samband med någon kritik av Eliassons ”nödvändiga” semester på Kanarieöarna. ”Geniet” var kände sig tvungen att dra lans för Eliasson och så fort han fick mothugg spårade det snabbt ut i diverse utläggningar om inkomster och mamman och vad det var. Det mesta raderades när skovet passerat men jag har det mesta skärmdumpat någonstans. Kan återkomma i ärendet om jag lyckas leta fram det.
900A54C6-FDBE-495D-8B8D-DE5BB9597B7B.jpeg

Det var i podcasten Haveristernas Facebookgrupp i samband med någon kritik av Eliassons ”nödvändiga” semester på Kanarieöarna. ”Geniet” var kände sig tvungen att dra lans för Eliasson och så fort han fick mothugg spårade det snabbt ut i diverse utläggningar om inkomster och mamman och vad det var. Det mesta raderades när skovet passerat men jag har det mesta skärmdumpat någonstans. Kan återkomma i ärendet om jag lyckas leta fram det.
900A54C6-FDBE-495D-8B8D-DE5BB9597B7B.jpeg
Är inte så intresserad då jag vet väldigt lite, och bryr mig väldigt lite.
Hörde bara om hur han gick bananas på sin mamma i något ljudklipp i annan podcast, och hur han inte lät skrytsam ö h t - snarare hur dåligt allt varit. Får inte ihop det med att flasha med fake-klocka. ☺️

Fan vad vidrigt. Jag fattar verkligen inte varför man vill låtsas ha något man inte har, och dessutom flasha med det, det är nästan så det blir parodi
Lyssnar ibland på hans radioprogram och det har påpekats där att han har fejk av en kille där som är väldigt kunnig och intresserad. Fredrik och alla vet att de tär fejk och han skiter fullständigt i att det är det.

Tillbaka
Topp