Casio Terrorist?Hans Holmér med någon typ av Casio!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Casio Terrorist?Hans Holmér med någon typ av Casio!
Pkk-modellen?Casio Terrorist?
Certina big date i återvinningsstationsgrönt... på Milanaise... matchy-match med slipsen...
Kanske inte i tjänst, men skulle säga att det var ganska snyggt för en "casual friday" statsministerKlocka 5/10
Slips 6/10
Kavajen kommenterar vi inte. Behövs ett besök hos Suitsupply eller liknande. Inte statsministermässigt detta.
PKK-spåret jaPkk-modellen?
Vad har vår prinsessa på sin arm?
Yes.Gessle med Panerai?
Har också spanat, tror att det har varit uppe i tråden förr men hittar inte. Tror inte det är en AT men har inte något bättre att komma medLuuks klocka i på spåret omega AT?
Japp det har diskuterats tidigare och har också för mig att det var en AT. Herrejissess jag måste skaffa mig ett liv.....Har också spanat, tror att det har varit uppe i tråden förr men hittar inte. Tror inte det är en AT men har inte något bättre att komma med
Haha… Jag tror att jag vinner ”skaffa mig ett liv” fighten ikväll med tanke på att jag sitter framför ett excelark och planerar omgång 26 av Fantasy Premier LeagueJapp det har diskuterats tidigare och har också för mig att det var en AT. Herrejissess jag måste skaffa mig ett liv.....
Jag har också trott det men på en närbild idag så blev jag rättövertygad om att det är något annat.Luuks klocka i på spåret omega AT?
Jag har också trott det men på en närbild idag så blev jag rättövertygad om att det är något annat.
Kanske. Tog en bättre bild
Frustrerande att man inte kan vara 100% men på bilden ser det verkligen ut så i alla fall. Hittade en annan bild där jag ocksåTror det är en Aqua Terra 2517.30.00 baserat på @Derix bild från 2020
Edit: Timvisaren stämmer eventuellt inte ser jag nu..
Han har fått den i present av en följare. Troligtvis fake..Lite oväntat att Fredrik Söderholm (Podcasten Gott Snack, Hej jag heter Fredrik, tidigare Tankesmedjan i P3 etc) rockar en Nautilus. Hade gissat typ en TT DJ från typ -82 på honom.
Tokfejk. Scrolla upp så ser du att han har en fejk Smurf också.Lite oväntat att Fredrik Söderholm (Podcasten Gott Snack, Hej jag heter Fredrik, tidigare Tankesmedjan i P3 etc) rockar en Nautilus. Hade gissat typ en TT DJ från typ -82 på honom.
Fan vad vidrigt. Jag fattar verkligen inte varför man vill låtsas ha något man inte har, och dessutom flasha med det, det är nästan så det blir parodiTokfejk. Scrolla upp så ser du att han har en fejk Smurf också.
Håller med om detta, rakt av.Fan vad vidrigt. Jag fattar verkligen inte varför man vill låtsas ha något man inte har, och dessutom flasha med det, det är nästan så det blir parodi
Jag minns hans sammanbrott på Facebook i samband med semesterresan med Dan Eliasson. Han skröt om hur mycket han tjänade per månad på podden (före Patreons avgifter, moms, arbetsgivaravgifter, och fördelning på övriga medarbetare men det glömde han nämna) och att hans morsa var snygg och körde cab (någon trött Golf från ca sent 90-tal eller liknande men det glömde han nämna) osv osv osv… Han bryr sig.Håller med om detta, rakt av.
Dock... Det (väldigt) lilla jag vet om honom så skulle jag våga påstå att han inte kvalar in i kategorin som försöker flasha. Han bryr sig nog helt enkelt inte bara.
Nu har jag inte hört det du nämner, men det låter som sarkasm?Jag minns hans sammanbrott på Facebook i samband med semesterresan med Dan Eliasson. Han skröt om hur mycket han tjänade per månad på podden (före Patreons avgifter, moms, arbetsgivaravgifter, och fördelning på övriga medarbetare men det glömde han nämna) och att hans morsa var snygg och körde cab (någon trött Golf från ca sent 90-tal eller liknande men det glömde han nämna) osv osv osv… Han bryr sig.
Det var i podcasten Haveristernas Facebookgrupp i samband med någon kritik av Eliassons ”nödvändiga” semester på Kanarieöarna. ”Geniet” var kände sig tvungen att dra lans för Eliasson och så fort han fick mothugg spårade det snabbt ut i diverse utläggningar om inkomster och mamman och vad det var. Det mesta raderades när skovet passerat men jag har det mesta skärmdumpat någonstans. Kan återkomma i ärendet om jag lyckas leta fram det.Nu har jag inte hört det du nämner, men det låter som sarkasm?
Är inte så intresserad då jag vet väldigt lite, och bryr mig väldigt lite.Det var i podcasten Haveristernas Facebookgrupp i samband med någon kritik av Eliassons ”nödvändiga” semester på Kanarieöarna. ”Geniet” var kände sig tvungen att dra lans för Eliasson och så fort han fick mothugg spårade det snabbt ut i diverse utläggningar om inkomster och mamman och vad det var. Det mesta raderades när skovet passerat men jag har det mesta skärmdumpat någonstans. Kan återkomma i ärendet om jag lyckas leta fram det.
Lyssnar ibland på hans radioprogram och det har påpekats där att han har fejk av en kille där som är väldigt kunnig och intresserad. Fredrik och alla vet att de tär fejk och han skiter fullständigt i att det är det.Fan vad vidrigt. Jag fattar verkligen inte varför man vill låtsas ha något man inte har, och dessutom flasha med det, det är nästan så det blir parodi