• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Är inte så intresserad då jag vet väldigt lite, och bryr mig väldigt lite.
Hörde bara om hur han gick bananas på sin mamma i något ljudklipp i annan podcast, och hur han inte lät skrytsam ö h t - snarare hur dåligt allt varit. Får inte ihop det med att flasha med fake-klocka. ☺️
Det klippet har jag lyckats undvika. Men att skryta om påhittad hög inkomst inför tusentals människor på Facebook känns helt i linje med att flasha fejkklockor på Instagram eller var det var.

• Like
Reactions: PJZ
Det klippet har jag lyckats undvika. Men att skryta om påhittad hög inkomst inför tusentals människor på Facebook känns helt i linje med att flasha fejkklockor på Instagram eller var det var.
Som sagt, tänker inte dra lans för något jag vet väldigt lite om. Men minns att hans gamla Instagram-konto var genomsyrat av sarkasm och ironi.

Nu fortsätter vi posta kändisars klockor. ☺️

Jerka med vad ser ut som Tudor black bay 41
47D207DA-98C9-44EC-8FE1-4A3C513AADBB.jpeg
E422A80A-CD01-402D-895B-676E2BA6427D.jpeg

Vad får dig att tro att det är den? Jag tycker att det ser ut som denna
1F4CEA46-8CFD-4F8B-B281-F16F6F9B8351.jpeg
Är ingen expert på Black Bays divers så jag kanske är helt ute och cyklar men förklara gärna varför du tycker att jag har fel
Tycker nog det set ut som en blå BB41.
Delvis pga den svarta tavlan men sedan saknas även den röda triangeln kl 12. Här är 58 svart och blå.
OBS @Back arkivbild! Inget na-na-na-na-na Slapman nu!
:cool:
6897E67B-5734-4ED9-BCDE-57E66C3FAF12.jpeg

Vad får dig att tro att det är den? Jag tycker att det ser ut som denna
1F4CEA46-8CFD-4F8B-B281-F16F6F9B8351.jpeg
Är ingen expert på Black Bays divers så jag kanske är helt ute och cyklar men förklara gärna varför du tycker att jag har fel
Då det sedan tidigare slagits fast att han har en blå 41mm så känns det ganska säkert att det är den

Tycker nog det set ut som en blå BB41.
Delvis pga den svarta tavlan men sedan saknas även den röda triangeln kl 12. Här är 58 svart och blå.
OBS @Back arkivbild! Inget na-na-na-na-na Slapman nu!
:cool:
6897E67B-5734-4ED9-BCDE-57E66C3FAF12.jpeg
Jag kanske bara ska ge upp, men är bezeln verkligen blå på hans klocka? Och jag tycker även att bezeln ser vriden ut, är det inte 40 som är uppe vid kl 12 (eller typ 11:58)
8DC58270-E18F-4DD3-B2D6-16C3F2DE27F1.jpeg

Tillbaka
Topp