Vem/vad är en Lejnegard?Ngn som har koll på Lejnegards Kronograf? Tudor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem/vad är en Lejnegard?Ngn som har koll på Lejnegards Kronograf? Tudor?
Micke lejnegard programledare Mästarnas Mästare.Vem/vad är en Lejnegard?
Nu vet jag inte vilken kronograf du syftar till men jag har fått för mig att han är ägare av en vintage Daytona. (Nu var det nog inte en sådan han hade på sig på det du syftar till) men finns det någon som kan bekräfta eller dementera detta? Jag kanske har ljugit ihop det i min hjärnaNgn som har koll på Lejnegards Kronograf? Tudor?
Ok så kan det vara. ska Försöka få fram en bild via SVT play.Nu vet jag inte vilken kronograf du syftar till men jag har fått för mig att han är ägare av en vintage Daytona. (Nu var det nog inte en sådan han hade på sig på det du syftar till) men finns det någon som kan bekräfta eller dementera detta? Jag kanske har ljugit ihop det i min hjärna
Tycker mer att det ser ut som en gammal Breitling. Typ en äldre Colt.Inte världens bästa bild, men nog kan det vara typ en prince oysterdate 79280 panda på Lejnegards handled, eller n 79180 Big block - eller?
DJ?Vad har Göran Johansson på sig?
Svårt att sätta fingret på vad men det är ngt med den som gör att den inte känns Rolex
Det är tjockisen 100%Jag kanske bara ska ge upp, men är bezeln verkligen blå på hans klocka? Och jag tycker även att bezeln ser vriden ut, är det inte 40 som är uppe vid kl 12 (eller typ 11:58)
Hellenius har en massa fina klockor! Jag har sett både Panerai och Rolex i guld på honom.
Rolex & RolexVad har Schulman och Neurath på handlederna?
Detaljer tack!Rolex & Rolex
Ser ut som en vanlig Datejust och en Lady Datejust.Detaljer tack!
Tror den har varit uppe tidigare. Någon slags seglarur va? Heuer?Hej
Har en suddig gammal bild från när kungen var ung. Hans klocka ser tuff ut. Men vad är det? (Ja Dimmig!)
Hej
Har en suddig gammal bild från när kungen var ung. Hans klocka ser tuff ut. Men vad är det? (Ja Dimmig!)
Jag tycker det ser ut som en V.I.P. Memosail. Bild stulen från http://www.regatta-yachttimers.com/brands/memosail/Hej
tack igen klocksnack (och ni medlemmar)! Ni är ju grymma !!!Jag tycker det ser ut som en V.I.P. Memosail. Bild stulen från http://www.regatta-yachttimers.com/brands/memosail/
Heh, såg på twitter och kolla direkt den här tråden
Bratte på Johan Pehrsson? Mannen som accepterat kaptensjobbet på Titanic. Efter man träffade isberget.
Nationalklenoden Persbrandt rockar Panna. Föga oväntat.
Nån sån där Equation of Time va?