Vem är Isak? Någon fotbollsspelare?Isak med Aquanaut i rosé!
MVH
Anonym icke fotbollsintresserad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem är Isak? Någon fotbollsspelare?Isak med Aquanaut i rosé!
Alexander Isak är Sveriges framtid i fotbollslandslaget. Han är nya Zlatan.Vem är Isak? Någon fotbollsspelare?
MVH
Isak spelar i real sociedad i San Sebastian, Baskien och därmed spanska ligan. Sen är han anfallare i det svenska fotbollslandslaget för herrar, trevlig kille med god klocksmak och en plånbok gör en dröm möjlig.Vem är Isak? Någon fotbollsspelare?
MVH
Nån slags Rolex precision kanske?Sara Kristoffersson, rektor på Konstfack. Tudor? Rolex? Ur & Penn?
Sara Kristoffersson, rektor på Konstfack. Tudor? Rolex? Ur & Penn?
Cool ring! Den här gången bräcker ringen klockan. "500"Marcus Ericsson kör tung ring och AP
Rolex helt klart, tror dock att det där är en Deepsea JC
Janne Andersson med Sub. Idag fick Daytona & Sjöö Sandström vila
Datejust på jublilee.Populär klocka hos många fotbollsspelare just nu, även Emil Forsberg med 126720VTNR. Lite svårtolkat vad Milošević rockar.
Synd att flaskan på Isak är i vägen, annars hade man sett hans Nautilus i rosé.Populär klocka hos många fotbollsspelare just nu, även Emil Forsberg med 126720VTNR. Lite svårtolkat vad Milošević rockar.
Tippar DD.Datejust på jublilee.
Tippar DD.
Håller med, baserar mitt tips mest på att Milo är DD. Tråkigt om han bytt till stål.Ser det inte ändå ut som just en jubilee länk? Ser heller inte veckodagen. Och kronan ser ut att sitta väldigt högt på tavlan.
Hade nog ändå gissat på DJ. Även om det kanske är ett ovanligt modest val i yrkesrollen
Ser typ ut som en Omega Tulip, men är tveksam om han är så nördig?Vad tror ni Aron flam har för klocka? Världens sämsta bilder men finns många bra detektiver på ks
Skulle de mkt väl kunna va..bra ”spottat” men håller med dig..känns inte som han är så nördig att köpa själv..arvegods kanske..de e mina åsikter o funderingar baraSer typ ut som en Omega Tulip, men är tveksam om han är så nördig?
Ernst har länge varit sponsrad av Gant, och burit deras klockor, så min gissning är att det är en sådan.Vad är det för något mysgubben Ernst Kirchsteiger bär? Den har grön tavla vilket kanske inte framgår av dom kassa bilderna.
Åfan, ja det lät ju kanske inte så kul...Ernst har länge varit sponsrad av Gant, och burit deras klockor, så min gissning är att det är en sådan.
Han satt vid bordet bredvid på restaurang förra året. Tyckte också det var en Deepsea jag såg.Rolex helt klart, tror dock att det där är en Deepsea JC