Riktigt så hårt har jag inte stalkat han tyvärrBrukar inte han har 8 days GMT i 18k (576?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt så hårt har jag inte stalkat han tyvärrBrukar inte han har 8 days GMT i 18k (576?)
Riktigt så hårt har jag inte stalkat han tyvärr
Han har nog råd med både en och två pannor i güldHaha nej jag kan inte säga att jag gjort det heller. Och ”brukar” var att ta i - jag tror jag sett en bild i den här tråden där han bar en 18k panna
Stämmer, syns bland annat i detta klipp (3.39 in i klippet)Brukar inte han har 8 days GMT i 18k (576?)
På jubileelänk, visste inte ens att den fanns i det utförandet Men det gör den inte för oss ”vanlisar” va?Zlatan firar Scudetton med nya 126720VTNR på rätt(?) arm
Jag vill minnas att den klockan nämndes när han var gäst i podden Värvet, och att han hade fått den av Rolex.Jonas Åkerlund med Rolex (date?) med dödskalletavla
Zlatan firar Scudetton med nya 126720VTNR på rätt(?) arm
Och en till ZEn till:
Och en till Z
Certina är mitt tips.En yngre upplaga av Ulf Kristersson.
Vad är det för klocka han har?
När är det dags för någon på forumet att piska upp en?
Finns det vanliga människor som fått lägga vantarna på någon ute i världen?
Tränar han på att skriva en snygg namnteckning? Härligt dörrvakts-Johan!Liberalernas Johan Pehrson kör Chronomat. Det är väl såvitt jag vet den mest exklusiva klockan bland nuvarande partiledare i riksdagen?
Johan Pehrson on Instagram: "Högläsning ur Liberalernas budgetmotion. Alla ville ha autografer efteråt. Tack Svealundskolan för trevligt besök. Kunskap är kul (och viktigt)!"
815 likes, 17 comments - johanpehrsonl on May 20, 2022: "Högläsning ur Liberalernas budgetmotion. Alla ville ha autografer efteråt. Tack Svealundskolan för trevligt besök. Kunskap är kul (och viktigt)!".www.instagram.com
Det är en Certina DS med kvartsverk. Jag har en i tvåtons guld och stål. Den där är titan och guld tror jag.En yngre upplaga av Ulf Kristersson.
Ett bra tips vad det verkar.Certina är mitt tips.
Det är en Certina DS med kvartsverk. Jag har en i tvåtons guld och stål. Den där är titan och guld tror jag.
Han var på studiebesök på någon grundskola och fick enligt egen uppgift skriva lite autografer.Tränar han på att skriva en snygg namnteckning? Härligt dörrvakts-Johan!
Tack!
En lite märklig dinka - fulsnygg.
En yngre upplaga av Ulf Kristersson.
Finns på KS redan.
Helsnygg skulle jag klassa den som.Kanske det
Den är snyggare än Ulf Kristerssons, tycker jag. Sen är den speciellt för mig, fick den av farsan så jag har haft den sen den var ny.Helsnygg skulle jag klassa den som.
Ser ut som CertinaVad kör Hans Holmér här?
Annorstädes i tråden syns han med terrorist-Casio, men vad är detta? Och raggarlänken! Med dylik horologisk uppbackning ter det sig obegripligt att utredningen gick som den gick.
Bilden daterad till 1975.