Tänkte precis slänga upp den bilden. Har han så pass gott om deg alltså?
Det var inte hans.
"All idrott är intressant & klockan var såklart inte min! Den tillhör en granne med lite för mycket stålar.." Skrev han.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte precis slänga upp den bilden. Har han så pass gott om deg alltså?
Han har kört sin sub ett bra tag men verkar gått över till ett RubberB på slutet.Jag såg Paolo Roberto i Sickla i går. Det såg ut som han sportade en submariner på gummiband.
Carl Philip på besök i Åbo/Finland igår, men vad har han för klocka?
Vad rockar "the mauler"?
Han har haft en sån där djupdykarrolex. Tror tom den är pvd:ad. Ser ut lite som den, fast med gummiband, men va fan vet jag
Jo, en sån kan det nog mycket väl vara! Oavsett vilket är jag rätt saker på att det är en Rolex
Alexander Lydecker sambo med Carolina Gynning, tydligare innebandyspelare och nu hög chef på Expressen.
Ser ut som han kör Panerai, kan det vara PAM 090?
Lite OT då han inte är svensk. (borde kanske vara en tråd för alla kändisar).
Där ser man, är för dålig på att söka helt enkelt =)
Alexander Lydecker sambo med Carolina Gynning, tydligare innebandyspelare och nu hög chef på Expressen.
Ser ut som han kör Panerai, kan det vara PAM 090?
Nu kanske folk blir sura på mig, men Yachmaster är fanemig en damklocka.
Finns nog fan ingen Rolex (inte ens DJ) som passar bättre på en tös! Lätt den klockan jag skulle tvinga på min tös (om jag hade en) bara för att tillfredsställa mig själv. Om hon gillar den eller inte skiter jag i
Ett lite för väntat val.Persbrandt sportar panerai på Mantorp park!
Men den där vita t-shirten under skjortan alltså...