• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Henrik Stensson i senaste Café.
Min granne är på mig om att börja med golf...man kanske skulle fundera på det :
image.jpg
image.jpg

Alexander Lydecker sambo med Carolina Gynning, tydligare innebandyspelare och nu hög chef på Expressen.

Ser ut som han kör Panerai, kan det vara PAM 090?
image.jpg

Alexander Lydecker sambo med Carolina Gynning, tydligare innebandyspelare och nu hög chef på Expressen.

Ser ut som han kör Panerai, kan det vara PAM 090?
image.jpg

Gillar verkligen Panerai, men det där var osnyggt. Hade han haft lite mer handleder och lite större manschetter på skjortan så kanske. Hur ser det ut då han inte har armen uppåt, tro?!

Avundsjuk är jag ändå...

Nu kanske folk blir sura på mig, men Yachmaster är fanemig en damklocka.
Finns nog fan ingen Rolex (inte ens DJ) som passar bättre på en tös! Lätt den klockan jag skulle tvinga på min tös (om jag hade en) bara för att tillfredsställa mig själv. Om hon gillar den eller inte skiter jag i :woot:

Nu kanske folk blir sura på mig, men Yachmaster är fanemig en damklocka.
Finns nog fan ingen Rolex (inte ens DJ) som passar bättre på en tös! Lätt den klockan jag skulle tvinga på min tös (om jag hade en) bara för att tillfredsställa mig själv. Om hon gillar den eller inte skiter jag i :woot:

Nu var det mycket prat om att tillfredställa sig själv här. :bag: Yachtmaster med blå tavla är riktigt snygg, eller hur Af Sjodahl? :D Men den är faktiskt fin. Skulle jag sälja min gmt skulle den nog ligga rätt högt upp. (jag är inte en tjej)

Har vi rett ut vad Stefan Löfven har för klocka? Är det en prenumerationspremie från LOs medlemstidning? Eller en Patek?

6744e58730f42751ac56fef5e0a6a6be.jpg

94a953f40808a9c9d494e5950bd1e099.jpg

Tillbaka
Topp