• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

image.jpg

Tenniskungen har tydligen en DD. Eller så fickor han låna den av kostymören. Vem vet;)

Han är ambassadör för Rolex :)

Gick precis förbi Madde och Chris i korsningen Artillerigatan/riddarvägen på Östermalm. Måste säga att Madde är snyggare i verkligheten trots att halva ansiktet skymdes av ett par extremt stora glasögon och Chris såg ut att vara precis lika bakfull som han göra i tidningarna. Det som däremot snodde min uppmärksamhet var Chris Daytona PN 6263, som det finns bilder på tidigare i tråden. Vackert. Brukar sällan bli det men blev lite starstruck, de är ju trots allt kungligheter. Kommenterade dock inte klockan, ångrar det lite.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Just nu går en ny serie på fyran. Leifs restaurang. Vad har han för klocka. Försökt fota tvn men misslyckas hela tiden att fånga.

har int äldre chronomat dinkor guld eller stål ploppat ute vid sidan av bezeln var 5 min.. ? ser ut lite som en sådan iallafall

Leif bar två olika klockor under kvällens program. Ena är en Breitling i guld, tippar chronomat
Sett han bära den innan. Men tror också han bar Corum av något slag vid några klipp

vad har anders bagge pp sig för kul i idol? har tyvärr ingen bild, rosé är det och chronograf. sitter på läder och skulle gissa på Iwc flieger.

Gick precis förbi Madde och Chris i korsningen Artillerigatan/riddarvägen på Östermalm. Måste säga att Madde är snyggare i verkligheten trots att halva ansiktet skymdes av ett par extremt stora glasögon och Chris såg ut att vara precis lika bakfull som han göra i tidningarna. Det som däremot snodde min uppmärksamhet var Chris Daytona PN 6263, som det finns bilder på tidigare i tråden. Vackert. Brukar sällan bli det men blev lite starstruck, de är ju trots allt kungligheter. Kommenterade dock inte klockan, ångrar det lite.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Mötte prinsen för någon månad sen när han var ute och shoppade. Tyvärr hade han inte lika bra smak, såg ut som han sportade någon ful "parfym" klocka. Hans klocksmak kanske är lika bra som han är på att köra sportbil :D

cykla förbi där dom spelade in den filmen varje dag.. att man inte hängde på staketet för lite klockspaning.... :(

Tillbaka
Topp