Knight
Silver
Tenniskungen har tydligen en DD. Eller så fickor han låna den av kostymören. Vem vet
Han är ambassadör för Rolex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tenniskungen har tydligen en DD. Eller så fickor han låna den av kostymören. Vem vet
Reklamsnutt som går nu sportar han sub.Han är ambassadör för Rolex
Tycker det ser ut som en Breitling av lite äldre chrinomat modell.har int äldre chronomat dinkor guld eller stål ploppat ute vid sidan av bezeln var 5 min.. ? ser ut lite som en sådan iallafall
Lite osäker, jag hade nog också sagt IWC först, men tkr det ser ut som Tag Heuer logan vid klockan 3.. Här kommer en printscreenvad har anders bagge pp sig för kul i idol? har tyvärr ingen bild, rosé är det och chronograf. sitter på läder och skulle gissa på Iwc flieger.
Lite osäker, jag hade nog också sagt IWC först, men tkr det ser ut som Tag Heuer logan vid klockan 3.. Här kommer en printscreen
Fick till en bild... Men fotad tv och bra bild är sällan sant..vad är det snälla mästare...
ja nu ser man Tag loggan.Lite osäker, jag hade nog också sagt IWC först, men tkr det ser ut som Tag Heuer logan vid klockan 3.. Här kommer en printscreen
Mötte prinsen för någon månad sen när han var ute och shoppade. Tyvärr hade han inte lika bra smak, såg ut som han sportade någon ful "parfym" klocka. Hans klocksmak kanske är lika bra som han är på att köra sportbilGick precis förbi Madde och Chris i korsningen Artillerigatan/riddarvägen på Östermalm. Måste säga att Madde är snyggare i verkligheten trots att halva ansiktet skymdes av ett par extremt stora glasögon och Chris såg ut att vara precis lika bakfull som han göra i tidningarna. Det som däremot snodde min uppmärksamhet var Chris Daytona PN 6263, som det finns bilder på tidigare i tråden. Vackert. Brukar sällan bli det men blev lite starstruck, de är ju trots allt kungligheter. Kommenterade dock inte klockan, ångrar det lite.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Den här langa Wikegård upp nyss.
Känns som dålig passform på endlinks.. På min Milgauss som kostar en tiondel sitter länken betydligt bättre.Den här langa Wikegård upp nyss.
Özz Nujen i "10.000 timmar" är det en Bretiling tro?
Den här langa Wikegård upp nyss.
Tänkte precis slänga upp den bilden. Har han så pass gott om deg alltså?