• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

En till på PG med en AP

IMG_0306.png

Kockar gillar klockor. Kanske inte jättekänd, om man inte gillar dyr mat 🙂 ser ut som en AP Royal oak? Gissar på det före G-shock, men man ska aldrig säga aldrig 😄
1000019414.png
1000019415.png

Kockar gillar klockor. Kanske inte jättekänd, om man inte gillar dyr mat 🙂 ser ut som en AP Royal oak? Gissar på det före G-shock, men man ska aldrig säga aldrig 😄
1000019414.png
1000019415.png
För mig oklart om det är en Royal Oak eller inte. Kan dock konstatera att iaf i den vinkeln så tycker jag den ser väldigt för stor ut för handleden för att vara snyggt. Men där är ju smaken olika. Ser ut som en hel järnaffär surrat rund armen.

För mig oklart om det är en Royal Oak eller inte. Kan dock konstatera att iaf i den vinkeln så tycker jag den ser väldigt för stor ut för handleden för att vara snyggt. Men där är ju smaken olika. Ser ut som en hel järnaffär surrat rund armen.
Jo, svårt att se men gissade på en Royal oak då kockar som kommit upp sig lite verkar uppskatta flådiga klockor 🙂

Ja, det är säkerligen anledningen. Det finns tråkigare sätt att ha koll på två tidszoner än dubbelsantos.

Steffo nämnde faktiskt på Nyhetsmorgon imorse att anledningen var just att han ville ha svensk tid och New York-tid samtidigt. 😎
Detta trodde jag var common knowledge bland allt klockfolk?? Älskar att han vägrade GMT och körde sin egen grej. Grym gubbe.

Vila i frid PG.

Vad har Sarri på sig i intervjuerna kring julkalendern?
Visst är det två olika han kör?
Kul! Hoppas att det är hans egna och inte kostymörens påfund.

IMG_2825.jpeg
IMG_2826.jpeg
IMG_2827.jpeg
Vet att han är/var Sjöö Sandström-ambassadör, och bild två och tre är sannolikt en Royal Steel 41 iallafall. Han har även en Royal Capital.

Edit:
Här är hans Capital.
2560.jpg

Och här en RS41.
5DS1977.jpg

Senast ändrad:
Oinformerad spekulation nu, men borde det inte samlas en del bakterier mellan länkbitarna på en sådan? Inte direkt något man vill se på en kock liksom?
Visst gör det väl det, är ingen slump att klockor, ringar osv inte tillåts inom sjukvården. Lite snuskigt är det allt, men får väl hoppas kocken inte gnider klockan i rå kyckling mellan varven 😄

Så otroligt slapp så jag frågar här vad medina snubben på uppesittarkvällen har på armen. OQ dd eller typ tissot? Fick inte ens en bild. Förlåt

Tillbaka
Topp