Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hakade upp mig lite på denna när VD:n för MAX fastnade på tapeterna i veckan för att tycka vad sina anställda ska rösta på.
En svart Hubbe?
Intressant och otippat, det finns lite pengar inom brottningen då trots alltGamla brottaren Ara Abrahamian har nog en av de sjukaste samlingarna vad gäller våra sportstjärnor. Har ett gäng olika Audemars Piguet, Panerai och inte minst glider han runt i Richard Mille RM011 i roséguld
Nu för tiden har han ett bemanningsföretag med 40-isch anställda, det lär nog generera en del pengar om inte annat.Intressant och otippat, det finns lite pengar inom brottningen då trots allt
Intressant och otippat, det finns lite pengar inom brottningen då trots allt
Aha det visste jag inte, det låter rimligt.Nu för tiden har han ett bemanningsföretag med 40-isch anställda, det lär nog generera en del pengar om inte annat.
Fan att jag gav upp med brottningen, se vart pingisen ledde mig - omtentor och lagerjobb...
Haru några bilder på lager kanske?Gamla brottaren Ara Abrahamian har nog en av de sjukaste samlingarna vad gäller våra sportstjärnor. Har ett gäng olika Audemars Piguet, Panerai och inte minst glider han runt i Richard Mille RM011 i roséguld
Vad tycker ni om Richard Mille RM011 utseendemässigt? Tycker verkligen inte om den.. Ser sjukt blaskig ut. Och för dem pengarna
Järngänget på första bilden..
Aras näsa har ju lika stor som plastpojkarnas tillsammans.Järngänget på första bilden..
Oväntad men fan va kul! Klockintresset finns hos många
Bröderna Eklunds grisiga dinkor på samma bild...
Bröderna Eklunds grisiga dinkor på samma bild...
Ganska kul att det är den ena brorsan som köpt båda...Bröderna Eklunds grisiga dinkor på samma bild...
Love it! visst använder bara Fredrik den klockan? har för mig att han skrivit om den i sin bok
Tungt att köra en sub i tjänsten. Kanske inte var känd men är det nu iallafall!
Bild från LGs fb grupp
Ser inte ut som en sub. Gissar på Seiko Atlas.
Edit: inte atlas men inte fan är det en sub heller?
Tungt att köra en sub i tjänsten. Kanske inte var känd men är det nu iallafall!
Bild från LGs fb grupp
Varför skulle den vara fake? Ser bra ut. Hade också haft på mig subben om jag jobbat hos försvarsmakten.Din bild zoomade inget bra i luren.
Äkta eller fejk?
Edit: min zoomade dåligt också.
Har svårt att avgöra äktheten, men bäraren verkar falsk haha! Skämt åsido, av med brillorna och titta in i kameran. Sjukt oproffisionell!Kollade på Aftonbladets grillkanal (iknow!) kocken där verkar "rocka" en fejk SUB? Tycker det ser ut som ett okupat glas.
http://www.aftonbladet.se/sommar/grilla/
Varför skulle den vara fake? Ser bra ut. Hade också haft på mig subben om jag jobbat hos försvarsmakten.
Din bild zoomade inget bra i luren.
Äkta eller fejk?
Edit: min zoomade dåligt också.