Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PSG har ju dessutom en "egen" modell, förvånar mig inte om det är en sådan!haha där ser man
Tack, jo lyckades i alla fall rulla förbi Z i hans 7,5 mille bil...Inte fel att åka Bmw heller!
Nja, en slamkrypare där va
Var det inte han som stal en massa damväskor?Jag är förmodligen både tvåa och trea på den här bollen men Reza Maddadi verkar köra med Rolex och AP(?).
Kändis nej. Kriminell ja, bankrånarklocka = check.Jag är förmodligen både tvåa och trea på den här bollen men Reza Maddadi verkar köra med Rolex och AP(?).
Kändis nej. Kriminell ja, bankrånarklocka = check.
Ja, jag är inget direkt MMA-fan och jag vet vem han är till och med. Tycker dock att dömda kriminella ska få minimal uppmärksamhet i media.Jag skulle inte heller säga att han är kändis, men han är rätt känd bland många.
Ja, jag är inget direkt MMA-fan och jag vet vem han är till och med. Tycker dock att straffade kriminella ska få minimal uppmärksamhet i media.
Han är en känd väsk-connoisseur.Vem är han?
pga. av att han blev dömd ja, inte mycket att vara känd för..Ja, du ser, då är han ju känd om till och med du känner till honom.
pga. av att han blev dömd ja, inte mycket att vara känd för..
På väg till jobbet idag mötte jag en rätt känd svensk. Tror han har råd med i princip vilken klocka som helst, kanske därför han kom naken, endast iklädd sin Porsche 918 Spyder ;-D
Jag är förmodligen både tvåa och trea på den här bollen men Reza Maddadi verkar köra med Rolex och AP(?).
Lite sen på bollen här Men ändå, tack! Slet mitt hår häromdagen när jag försökte luska ut vad det var för klocka han sportade...Jo det är gant. Han kör flera varianter
Av denna tror jag det är
Vad kör the Mauler för klocka på denna bild?
Ser ut som en Rolex Sub
Vem är han?
Är inte det en Sub vitguld som dom påstår kostar 35k?Kanske redan postats i någon tråd?
Stämmer bra, det är en smurf, och även om det varit en vanlig sub är ju priset rent åt... Då det är nyare referens med maxicase.Är inte det en Sub vitguld som dom påstår kostar 35k?
Nejdå enligt den här är det rimligt med 35 om den vore i stålStämmer bra, det är en smurf, och även om det varit en vanlig sub är ju priset rent åt... Då det är nyare referens med maxicase.