Äh, hellre fria än fälla - den är äkta.Blir väl än mer pixelerat om man zoomar in mer så svårt att avgöra.. Men det ser ju bra ut på håll iallafall! En bra kopia i sånt fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, hellre fria än fälla - den är äkta.Blir väl än mer pixelerat om man zoomar in mer så svårt att avgöra.. Men det ser ju bra ut på håll iallafall! En bra kopia i sånt fall.
Skulle inte förvåna mig om det är en guld patek med Is! Mysfarbrorn gillar säkert sånt!Vad sportar Loket för klocka tro ??
Mer "endast inhemsk" kändis finns det nog endast få av till hemma
Det är en gammal Longines.Vad sportar Loket för klocka tro ??
Screenshot.Närbild på Hellenius guld-AT(?)
Länkt Jag försökte i alla fall. #öppetköp #lämnatillbaka #toffel
Ett filmklipp publicerat av David Hellenius (@davidhellenius) Aug 22, 2015 kl. 10:24 PDT
Träffade han i vintras o frågade om han hade på sig den. Det hade han givetvis och han bar den i princip alltid sa han. Han tyckte även det var lite suspekt att jag visste vad han hade för klocka hahaNärbild på Hellenius guld-AT(?)
Länkt Jag försökte i alla fall. #öppetköp #lämnatillbaka #toffel
Ett filmklipp publicerat av David Hellenius (@davidhellenius) Aug 22, 2015 kl. 10:24 PDT
Certina förmodligen, han är väl sponsrad av Certina eller något sånt.Nån som vet vad för typ av klocka Andre Pops hade på sig igår i sändningarna från friidrotts-VM?
Hittade tyvärr ingen bättre bild än denna.
Nån som vet vad för typ av klocka Andre Pops hade på sig igår i sändningarna från friidrotts-VM?
Kan sätta min vänstra **** på att minst AP'n (om inte båda) är fejk. Grötig bild när man zoomar men verkar vara fel subdial spacing. Dessutom kommer Vulcano på hornback och han är ingen hardcore klockfantast som byter straps hur som helst...Jag är förmodligen både tvåa och trea på den här bollen men Reza Maddadi verkar köra med Rolex och AP(?).
Han har en bra samling! Bl a en Milgauss 1019 om det inte täckts tidigare i tråden...
Visst har väl Steffo en PP Nautilus på handleden?
Screenshot.
Gå in på hans instagramkonto så kan du nog snabbt förstå ironin i bilen =)Anytec, Ferrari och egen ö - är det bara jag som missat var degen kommer ifrån. Gamla pengar?
Anytec, Ferrari och egen ö - är det bara jag som missat var degen kommer ifrån. Gamla pengar?
Gå in på hans instagramkonto så kan du nog snabbt förstå ironin i bilen =)
Anytec, Ferrari och egen ö - är det bara jag som missat var degen kommer ifrån. Gamla pengar?
För att man är svensk.Jag tycker det är coolt av Hellenius att ha en guld-AT, men samtidigt lite konstigt. Om man har de pengarna att lägga på en klocka, varför köper man just en Omega?
För han kanske tycker den är snygg?Jag tycker det är coolt av Hellenius att ha en guld-AT, men samtidigt lite konstigt. Om man har de pengarna att lägga på en klocka, varför köper man just en Omega?
Du är nog nåt på spåret där! Lätt att glömma att många faktiskt tycker om olika saker. Kan tyckas konstigt men tar man en kort promenad ut på valfri plats med människor så blir man påmind...För han kanske tycker den är snygg?
Alla drömmer inte om guldPP med komplikationer
Sant, kan tänka mig att merparten av alla finare klockor som säljs köps av inte speciellt klockintresserade personer.Du är nog nåt på spåret där! Lätt att glömma att många faktiskt tycker om olika saker. Kan tyckas konstigt men tar man en kort promenad ut på valfri plats med människor så blir man påmind...
För han kanske tycker den är snygg?
Alla drömmer inte om guldPP med komplikationer
Ja, ni har antagligen rätt. Tycker själv att AT är en av marknadens finaste modeller.Du är nog nåt på spåret där! Lätt att glömma att många faktiskt tycker om olika saker. Kan tyckas konstigt men tar man en kort promenad ut på valfri plats med människor så blir man påmind...
Vad sportar Loket för klocka tro ??
Det är en gammal Longines.
Edit: loggan syns bättre här:
Det tror jag mer på. Han vill ha en dyr fin guldklocka men samtidigt inte vara vräkig. Då tänkte han att Omega går bra för svensken.För att man är svensk.
Vet inte hur många jag pratat med, som vill ha en "stiiiilren" omega.
Behöver inte vara så. Men det är vanligt.Det tror jag mer på. Han vill ha en dyr fin guldklocka men samtidigt inte vara vräkig. Då tänkte han att Omega går bra för svensken.
Sant men 95% av alla män på jobbet säger att dom gillar klockor. Dom har alltid velat ha en Omega, inte en Rolex är dom noga med att nämna.Behöver inte vara så. Men det är vanligt.
Ungefär så ja.Sant men 95% av alla män på jobbet säger att dom gillar klockor. Dom har alltid velat ha en Omega, inte en Rolex är dom noga med att nämna.
Ja jag är mån om de udda fåglarnaEn helt förbisedd stilikon! Tack för det