Måste hetsa honom till köp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste hetsa honom till köp
F*n missade JerkaVad hade Jerry Williams på sig i Jills Veranda? Rolex av ngt slag.
Aj då, då såg du vad jag budade på?Tror jak klockade @JoberMan på tunnelbanan mot skärpnäkk vid 18-snåret, Han tittade auktioner på tellefonen o snakkade med en särring från sitt jopp, ovärdit!
Jojo, själv har jag bara kavaj och skjorta ur hans KappAhl-kollektionSatt och letade recept i en kokbok från Glenn Strömberg, visade sig att han inte bara har klass som kommentator
Datejust TT (felvänd som Wikingsson)
Rättvänd Daytona
Stämmer, han bär även speedy i snabba cash!Matias Varela ser ut att rocka en speedy
Anders Timell kör samma som Burken. Han fick den i 50-årspresent.
Tack KS-broder Fantastiskt vad kunskap det finns på forumetNästan rätt.
Inte hunnit läsa den än så har inget att säga på den fronten. Jag kommer dock ihåg från ett avsnitt i Mr. Robot att han gav en kollega en komplimang för hans klocka.Står det något om Martins klockintresse och samling i senaste King?
Inte hunnit läsa den än så har inget att säga på den fronten. Jag kommer dock ihåg från ett avsnitt i Mr. Robot att han gav en kollega en komplimang för hans klocka.
Framsidan av senaste king bjuder på en VC från Martin Wallström. Är detta inte den modell @Whedda också har?
Tänkte också att så var fallet, även om han har ett genuint klockintresse så är chansen att han skulle ha en likadan inte så stor Väldigt fin oavsett vad.Det är faktiskt min klocka
Tog med lite klockor till plåtningen som finns med på bilderna inne i tidningen.
Martin är väldigt sympatisk och har definitivt ett genuint klockintresse.