MrPlow
Silver
Hon sportar den än (i årets program) men man skymtade en Explorer 1a i tidigare program.
Linda Lindorff på TV4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon sportar den än (i årets program) men man skymtade en Explorer 1a i tidigare program.
Linda Lindorff på TV4
Vilken kung han är!!!!!1978 verkar det ha varit klass på kungen - Här har han vad som ser ut att vara en Heuer Autavia på formel 1-VM i Anderstorp!
Vet ej om det nämnts tidigare men Agneta Sjödin ser ut att ha en Rolex Submariner no-date.
hahah första jag tänkte på när jag såg bilden!
Denna killen är fan kung!
Grymt. Jag var också där, dock oklart vad jag hade för klocka.1978 verkar det ha varit klass på kungen - Här har han vad som ser ut att vara en Heuer Autavia på formel 1-VM i Anderstorp!
Smokey Åsberg ju! Mannen bakom motorbanan i Anderstorp
Exakt, Smokey var den verklige kungen av Anderstorp! Han lyckades inte bara bygga en flygplats i en liten oansenlig håla, han lyckades inte bara kombinera flygplatsen med en racingbana där landningsbanan också är fartrakan, han lyckades dessutom övertyga Bernie Ecclestone om att köra F1-tävlingar i denna osannolika håla. CHEF, på riktigt! Och alltid med en fet cigarr i truten...Smokey Åsberg ju! Mannen bakom motorbanan i Anderstorp
Vad är det för nåt Stefan Sauk har på armen? Syntes i kvällens "Stjärnorna på slottet".
Jag hade gissat på Tag Heuer, men det ser inte ut så, tänkte på Hamilton filmerna där hade ju Tag Heuer fina produktplaceringar, Sauk var väl även ambasadör för Tag på den tiden ?Vad är det för nåt Stefan Sauk har på armen? Syntes i kvällens "Stjärnorna på slottet".
Jag hade gissat på Tag Heuer, men det ser inte ut så, tänkte på Hamilton filmerna där hade ju Tag Heuer fina produktplaceringar, Sauk var väl även ambasadör för Tag på den tiden ?
Lite OT, men han påminner om John Goodman i The Big Lewboski
Och Sauk har ju sedan tidigare kopplingar till F21 och flygförare så det är ju högst rimligt.En Breitling Emergency.
Han ser fan inte bekväm ut. Varför har fotografen tvingat honom att stå med armarna fastknutna runt kroppen som om han har en tvångströja på sig?
Fredrik Virtanen, Aftonbladets populärkulturella åsiktsmaskin, väljer sin klocka med större omsorg än han väljer arbetsgivare.
För att han är totalt efterbliven?Han ser fan inte bekväm ut. Varför har fotografen tvingat honom att stå med armarna fastknutna runt kroppen som om han har en tvångströja på sig?
Ville inte vara så övertydlig men det KAN ligga en poäng i det...För att han är totalt efterbliven?
Vackert!
Elsa Hosk med en AP
Triumf är bara en avundsjuk jävel (och dessutom en one trick pony, och har precis som så många andra på mediavänsterkanten, en hang-up på vad de han intervjuar har för lön/ekonomi, klockor och bilar. Det var obetalbart att höra hans reaktion när Mats Qviberg helt utan att skämmas sa att inte gillar tiggare för att de förfular gatubilden.Andra gången jag hör Triumf kommentera Rolex. Även på Erik Saade, som sportade en Deep sea.
Kul om han är intresserad!
Vet ej om det nämnts tidigare men Agneta Sjödin ser ut att ha en Rolex Submariner no-date.
Sååå ja....
Elsa Hosk med en AP
En kommentar lika onödig som OT. Om han är en one trick pony är det bara att gratulera honom till att ha fått iväg +200 avsnitt av Värvet... Att du inte gillar honom är en helt annan sak.Triumf är bara en avundsjuk jävel (och dessutom en one trick pony, och har precis som så många andra på mediavänsterkanten, en hang-up på vad de han intervjuar har för lön/ekonomi, klockor och bilar. Det var obetalbart att höra hans reaktion när Mats Qviberg helt utan att skämmas sa att inte gillar tiggare för att de förfular gatubilden.
Kanske onödigt formulerat, och att min åsikt om honom skulle gälla över andras är naturligtvis inte sant, men jag tycker verkligen att han har en ointressant ton i sina intervjuer.En kommentar lika onödig som OT. Om han är en one trick pony är det bara att gratulera honom till att ha fått iväg +200 avsnitt av Värvet... Att du inte gillar honom är en helt annan sak.
Han ser ut som en GW wannabe.Jan Guillou på jakt sportandes sin Rolex Datejust
https://www.tv4play.se/program/guillou-på-jakt?video_id=2130059