Ledsen om denna redan är postad
Exp 2 om jag inte ser fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sicken boss han ärLedsen om denna redan är postad
Men den där vita t-shirten under skjortan alltså...
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll
Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad
Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla
Absolut! Nästan lika fult som dom där armbanden med träkulor eller va de är vissa har bredvid klockan, antar att deras barn gjort dom men ändå!Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll
Tyvärr väldigt vanligt, och jag förstår inte vad syftet är. Fryser de? Svettas de mkt? Om ja, köp då för fan en v-ringad
Detta fenomen är vanligt bland annat i Norge, som ju inte är kända för sin stilkänsla
Finns inget fulare än vit tischa under skjortan i en business setting. Spelar ingen roll om du har en dyr och fin kostym - du ser ändå ut som en lallare utan koll
Det är ENDAST ok om det handlar om en casual skjorta, löst uppknäppt, typ jeans osv.. ENDAST då, om man inte vill vara ful förstås.Den verkar bara vara tillåten efter man gjort succé inom affärslivet och myser runt och föreläser osv.
Absolut! Nästan lika fult som dom där armbanden med träkulor eller va de är vissa har bredvid klockan, antar att deras barn gjort dom men ändå!
SGS3 via Tapatalk.
WTF...?Absolut! Nästan lika fult som dom där armbanden med träkulor eller va de är vissa har bredvid klockan, antar att deras barn gjort dom men ändå!
SGS3 via Tapatalk.
Haha va?Absolut! Nästan lika fult som dom där armbanden med träkulor eller va de är vissa har bredvid klockan, antar att deras barn gjort dom men ändå!
SGS3 via Tapatalk.
Vill ha en tunn felanpassad matt flexlänk på min sånhära; koll på om det finns att hitta?..för tunn flexlänk IS the SHIT! ...jag tror jag sitter på tre st 16mm Speidel... aaahh vilken sommar det kommer bli!!!
He he, lite ironi men för övrigt så förstår jag mig inte på det därHaha va?
På hans nivå gäller ju inga reglerPike och clubkavaj är WIN! Stenbeck är FTW
http://www.svtplay.se/klipp/133677/jan-stenbeck-och-lars-engqvist
Nivå: boss.På hans nivå gäller ju inga regler
Jag har sett Majstro med en Cartier tror jag det är(okänt vilken)
Vilken dinka sportar Majsan? Hublot?
Erkänn att det tog lång tid att hitta klockan på den bilden . Lite typ.. - O fan, hon har en subba på sig dessutom... Hon har klass den där ElinElin Nordegren - Rolex sub
e
Erkänn att det tog lång tid att hitta klockan på den bilden . Lite typ.. - O fan, hon har en subba på sig dessutom... Hon har klass den där Elin