Kniven
Basic
Linde Werdelin chrono?
Vilken dinka sportar Majsan? Hublot?
Edit: missade skruvarna på ringen, så jag hade fel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Linde Werdelin chrono?
Har
Jag har sett Majstro med en Cartier tror jag det är(okänt vilken)
Vila i frid Ivan. #27
Plura i Pluras kök?
SGS3 via Tapatalk.
Han hade en Reverso på nyhetsmorgon för inte så länge sedan. Sedan är han mycket stolt över sin Breguet Type XX, har dock aldrig sett den på.Steffo Törnquist har iaf en Panerai 359? och en Vintage Rolex daytona. Ryktet säger dock att han sitter på flera godingar, så fyll gärna på!
Bara jag som starkt starkt ogillar när kockar/folk i tv eller övrigt har ring/klocka på sig när de lagar mat. Har man grundkunskap kring bakteriologi/"bonnvett", fattar man att det är äckligt!Steffo Törnquist har iaf en Panerai 359? och en Vintage Rolex daytona. Ryktet säger dock att han sitter på flera godingar, så fyll gärna på!
Bara jag som starkt starkt ogillar när kockar/folk i tv eller övrigt har ring/klocka på sig när de lagar mat. Har man grundkunskap kring bakteriologi/"bonnvett", fattar man att det är äckligt!
Håller med. Har dock ej tidigare noterat Steffos ring då jag i djup trans stirrat på Daytonan.
Har hon klocka på sig...?e
Erkänn att det tog lång tid att hitta klockan på den bilden . Lite typ.. - O fan, hon har en subba på sig dessutom... Hon har klass den där Elin
Daytona av något slag?Han får väl ses som svensk kändis ändå?
Daytona av något slag?
6263?Bra! Du håller på att lära dig Daytona...men det är svårt.
Peter P-Force Forsberg brukar ha en Breitling Chrono av något slag.
Oh, trist för alla bratteägare
Va fan!?
Fredrik Virtanen, Aftonbladets populärkulturella åsiktsmaskin, väljer sin klocka med större omsorg än han väljer arbetsgivare.
Nu kanske inte detta är några kändisar per se men jag sitter och klurar på vad för klocka mannen i rosa skjorta har? Ganska härligt klipp för övrigt..
Sanslöst så snobbigt nedvärderande det kan bli här emellanåt, en självförtroendefråga antar jagMannen med sämst smak på hela jorden.