När jag zoomar in så ser jag att du nog har rätt. En submersible kanske, kanske t.o.m. i brons?En Panerai av kronan att bedöma, men rätta mig om jag har fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag zoomar in så ser jag att du nog har rätt. En submersible kanske, kanske t.o.m. i brons?En Panerai av kronan att bedöma, men rätta mig om jag har fel!
Vad bär Hans Lundgren, är det en Hublot?
Dolph Lundgren med Panerai Bronzo PAM00382
En Panerai Bronzo (pam382 för att vara mer exakt)Vad bär Hans Lundgren, är det en Hublot?
Spelar han bilhandlare?
Ser ut som Fidel har nån typ av casio eller något på sig.Med tanke på att det snart är 30 årsdagen för mordet och den ouppklarade mordutredningen på fd statsminister Olof Palme kan det vara klädsamt att Palme får vara med bland kändisarna.
Usel upplösning, kan någon se vad det är för ur han bär?
Bättre upplösning, annan klocka. Någon som har någon gissning?
Inte just Palme som bär klockan men han är med på bilden vilket måste räknas, någon som vet vilken klocka det är som Fidel Castro bär?
Fuck you alien, and the ship/watch you rode in on!Var det bara jag som såg Labero på Nyhetsmorgon med en Diesel? What the fuck??
+1, Rabeus bär upp den med stil, skönaste bilhandlarhänget på den DDn
Haha +1, vilka jävla brottar-underarmar.Hahaha, Syltan alltså! Konsten att få en 40mm rolex att se ut som en 36mm Rolex
Var det bara jag som såg Labero på Nyhetsmorgon med en Diesel? What the fuck??
bra rassel på den om inget annatSpelar han bilhandlare?
Schysst beskrivning och snygg dinkaSimon Sköld. Halvframgångsrik MMA fighter med främsta framgång kanske att göra Camilla Läckberg med barn. Daytona på armen i vilket fall.
Kul att fortfarande är PK för ett av de två könen att skaffa sig en "trofé"-partner.Simon Sköld. Halvframgångsrik MMA fighter med främsta framgång kanske att göra Camilla Läckberg med barn. Daytona på armen i vilket fall.
Nu är du bitterKul att fortfarande är PK för ett av de två könen att skaffa sig en "trofé"-partner.
;-) Nej, snarast en trofé.Nu är du bitter
Bra fråga, hon sover så jag kan inte fråga.Är det något ni är överens om?
apple watchKlocka vet jag inte, men detta bär Eva Dahlgren i dagens DN.
/j
Jag tänkte mer att "frågan är OM apple watch ÄR en klocka"apple watch
Jag gissar att hon vill ge intrycket av att vara tech savvyJag tänkte mer att "frågan är OM apple watch ÄR en klocka"
/j
http://stoppapressarna.se/kungligt/prins-daniels-svindyra-lyxkop-far-kritikPrins Daniel har numer en Rolex Daytona, kommenterades tom i någon tidning för ett tag sedan.
Helrätt val! Varför det finns jantelagskramande gnällspikar som ojar sig förstår jag inte, man tycker ju att de borde vara stolta över att prinsen har bra smak!
Vaddå två kön?Kul att fortfarande är PK för ett av de två könen att skaffa sig en "trofé"-partner.
Att någon frivilligt orkar kolla på det där mer än 15 sekunder är bortom mitt förstånd.Bra fråga, hon sover så jag kan inte fråga.
Relaterat: För den som vill specialfinansiera sin lyxkonsumtion vet ACIII som vanligt på råd: