De flesta lag får alla prispengar själva.Sitter det inte en team-ägare och tar det mesta? Eller äger laget sig självt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De flesta lag får alla prispengar själva.Sitter det inte en team-ägare och tar det mesta? Eller äger laget sig självt?
Tråden blev tyvärr kidnappad.Hittar inga kända svenskars klockor här längre...
Men jag har kontaktat den här killen. Han ska vara jäkligt bra på att ordna upp sådant.Tråden blev tyvärr kidnappad.
Rootbeer på programledaren i bonde söker fru (vet inte vad hon heter).
Liam Neeson kör förresten med en Hamilton Jazzmaster Quartz (H32411555) i den filmen.Men jag har kontaktat den här killen. Han ska vara jäkligt bra på att ordna upp sådant.
Finns en annan tråd för det.Liam Neeson kör förresten med en Hamilton Jazzmaster Quartz (H32411555) i den filmen.
Om någon undrade?
Tyvärr var mina ögon fast på Foppas silver (!?) Skor. Märklig pryl. ..Hellenius hade inte sin Omega AT i TV4a ikväll. Såg ut som någon kronograf med vit tavla. Kan tyvärr inte få någon bild men någon annan kanske såg? Speedmaster snoopy?
Hur fan kan en inte direkt avgörande hockeystraff slå en semifinalplats i fotbolls VM?Tyvärr var mina ögon fast på Foppas silver (!?) Skor. Märklig pryl. ..
CJP
Swatch?
Hittade också en bild som såg ut som datejust.
Verkar som att Alex Schulman har en ny klocka. Eller har han haft denna förut? En nyare Explorer 1 tror jag. Den blänker mer än det han haft förut i alla fall.
Skulle aldrig sjunka så lågt som att använda någon form av produkt i mitt hår. Fy fan vad äckligt det är.Trodde för en stund att Alexander var en vattenkammad @Apansson!
Om jag inte minns fel från ett podcastavsnitt sa han att han fick klockan i 40 årspresent av sin fru tidigare i år. Framgick dock inte vilket märke eller modell det var. Tror att Sigges kommentar var "Det går bra nu" så något dyrare är väll troligt.Verkar som att Alex Schulman har en ny klocka. Eller har han haft denna förut? En nyare Explorer 1 tror jag. Den blänker mer än det han haft förut i alla fall.
Verkar trolig. Han ser ju upp till Jan Guillou.Det är en Datejust! Notera datumbubblan.
Snyggt med svart tavla!
Tänkte mer på en naturlig look, typ:Skulle aldrig sjunka så lågt som att använda någon form av produkt i mitt hår. Fy fan vad äckligt det är.
Grejen är att om man har sådär långt hår så måste man ju duscha typ...jätteofta. Sjukt jobbigt och otroligt mycket tidsslöseri från dataspelandet.Tänkte mer på en naturlig look, typ:
Hade passat dig bra
Så detta är snyggt enligt dig?Skulle aldrig sjunka så lågt som att använda någon form av produkt i mitt hår. Fy fan vad äckligt det är.
Praktiskt om inte annat!Så detta är snyggt enligt dig?
Sjukt ryskt.Så detta är snyggt enligt dig?
Mm, speciellt om man vill se ut som en 12-åringPraktiskt om inte annat!
Well - han är ju ryssSjukt ryskt.
Ponomariov?Well - han är ju ryss
DaPonomariov?