Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarar på min egna fråga, det LÄR ju vara en Lemania Viggen då hans farsa var jaktflygare.Vad hade Schyffert hos Robins igår?
Kan väl ändå inte va en Lemania, Nån Zenith kanske.
/j
Edit, ser nu att det dryftats tidigare, inga svar dock.
sisådär lagom fräscht
Svarar på min egna fråga, det LÄR ju vara en Lemania Viggen då hans farsa var jaktflygare.
Ät det känt att han sökt efter Lemania?Fast tveksamt att han fått den av far då han tidigare varit på jakt efter en.
Kul att det landade en till slut!
Ät det känt att han sökt efter Lemania?
Vet inte vad jag gillar bäst, en panna till pyjamasen eller en rolle till en death-metal tisha.
Aha se där kul!
Ser ut som en DJ tycker jag också...Therese Alshammar tackas av efter hennes prestationer och år i landslaget. Men.. är det en Datejust runt armen eller ser jag galet?
Stenson och Kinnaman har spons. I övrigt kan jag inte på rak hand komma på någon merVet ej om detta tagits upp tidigare men undrar hur många av dessa herrar/damer som sponsras med klockor av tillverkare och dylikt. På något sätt känns det inte riktigt som Johan Rheborgs stil att bära en AP om man tittat på intervjuer med honom men vad vet jag.
Henrik schyffert skulle jag nog kunna se köpa allt från AP till Heuer.
Vet ej om detta tagits upp tidigare men undrar hur många av dessa herrar/damer som sponsras med klockor av tillverkare och dylikt. På något sätt känns det inte riktigt som Johan Rheborgs stil att bära en AP om man tittat på intervjuer med honom men vad vet jag.
Henrik schyffert skulle jag nog kunna se köpa allt från AP till Heuer.
Stenson och Kinnaman har spons. I övrigt kan jag inte på rak hand komma på någon mer
Ganska säker på att Johan Rheborg på bilden är sin karaktär i Solsidan Fredde Schiller. Fredde har väll Panna i några avsnitt om jag inte mina fel.
Stämmer.Ganska säker på att Johan Rheborg på bilden är sin karaktär i Solsidan Fredde Schiller. Fredde har väll Panna i några avsnitt om jag inte mina fel.
16613LB. Den gode Ingemarsson har sopat in rätt mycket pengar på poker också efter CS-karriären.
Vet att ni älskar E-Sport, så jag undrar, vad har Potti på sig här?
Pannan är hans egen och sitter på även privat. Se:Ganska säker på att Johan Rheborg på bilden är sin karaktär i Solsidan Fredde Schiller. Fredde har väll Panna i några avsnitt om jag inte mina fel.
Pannan är hans egen och sitter på även privat. Se:
Där ser man. Hade gissat på en Omega privat.Pannan är hans egen och sitter på även privat. Se:
Håller med. Han känns som en riktig Omega SMP-C person. Klockornas mellanmjölk.Där ser man. Hade gissat på en Omega privat.
Olika panerajs.Från Nymans instagram
Från Rheborgs insta
Från Solsidan, Speedmaster
Ska enligt uppgift vara lånad....Fotat från SvD:s Perfect Guide. Persbrandt med guld Panerai.
Daniel MüllernEdin Dzemat från kockarnas kamp kör en bra trippel.
Breitling Chronomat 44
Rolex GMT
Sjöö Sandström Royal Steel Chronograph
Hittade ingen bild på Sjöö:n men såg den på tv ikväll.
Daniel Müllern
Omega PO