• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Vad hade Schyffert hos Robins igår?
Kan väl ändå inte va en Lemania, Nån Zenith kanske.
/j
Robins_-_Avsnitt_3___SVT_Play.jpg
Robins_-_Avsnitt_3___SVT_Play 2.jpg

Edit, ser nu att det dryftats tidigare, inga svar dock.

Therese Alshammar tackas av efter hennes prestationer och år i landslaget. Men.. är det en Datejust runt armen eller ser jag galet?

IMG_6450.PNG

IMG_6451.PNG

Vet ej om detta tagits upp tidigare men undrar hur många av dessa herrar/damer som sponsras med klockor av tillverkare och dylikt. På något sätt känns det inte riktigt som Johan Rheborgs stil att bära en AP om man tittat på intervjuer med honom men vad vet jag.

Henrik schyffert skulle jag nog kunna se köpa allt från AP till Heuer.

Vet ej om detta tagits upp tidigare men undrar hur många av dessa herrar/damer som sponsras med klockor av tillverkare och dylikt. På något sätt känns det inte riktigt som Johan Rheborgs stil att bära en AP om man tittat på intervjuer med honom men vad vet jag.

Stenson och Kinnaman har spons. I övrigt kan jag inte på rak hand komma på någon mer

Stenson och Kinnaman har spons. I övrigt kan jag inte på rak hand komma på någon mer

Sedär! Skrev AP men menade såklart panerai.

Tillbaka
Topp