Wiliamo
Silver
Äsch, nu ska vi inte vara så utseendefixeradeMm, speciellt om man vill se ut som en 12-åring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch, nu ska vi inte vara så utseendefixeradeMm, speciellt om man vill se ut som en 12-åring
Det osympatiska blåbäret kanske skulle ta och justera länken innan klockan fastnar i armhålan.Verkar som att Alex Schulman har en ny klocka. Eller har han haft denna förut? En nyare Explorer 1 tror jag. Den blänker mer än det han haft förut i alla fall.
Nej bror man måste köra kortklippt, tänk dig nordkoreansk militärfripp.Så detta är snyggt enligt dig?
Sorry...Fan, precis när vi var back on topic börjartråden handla om.....hår
Sorry...
GåsleverUndrar vad Prinsen kör för hårvax?
Vet inte om det är old news men wikegård med oris 65(?) inför Brynäs-Leksand
Det går bra nu medlem kanske??IWC
Rolex
Det går bra nu medlem kanske??
Driver även gym i Sigtuna.Sett till att karn inte har någon anmärkningsvärd framgång som varken spelare eller tränare så borde "expert" åt canal plus vara riktigt imponerande
Är de den långe studiomannen?Henric von Zweibergk kör Breitling nu...
StämmerÄr de den långe studiomannen?
kung, Ja...Han är kung.
Jureskog - en riktig klockfantast. Hänger han här, tro?
http://klockrent.cafe.se/svenska-kottkungen-johan-jureskog-det-har-ar-min-dromklocka/
Han har bättre smak i mat än i klockor.Jureskog - en riktig klockfantast. Hänger han här, tro?
http://klockrent.cafe.se/svenska-kottkungen-johan-jureskog-det-har-ar-min-dromklocka/
Joel Kinnaman med Rolex DayDate
Samt en stålrolle
IWC
Rolex