Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att jag bara har sett honom med Sjöö Sandström. Med blå tavla ?
Jag har bara sett Pelle med SS men har inte sett allt så kan mycket väl ha missat något.
Helt rätt. Skämskudden fram
Vad har den manliga programledaren (Jesper Börjesson) på sig här?
Politiken förlägger vi till en annan tråd va?Det må vara så att jag inte håller med Jimmie Åkesson och hans politiska åsikter eller det hans parti tycker, men fan ta mig om han inte verkar ha mer sunt förnuft än många av de andra idioterna vi kallar politiker i det här landet.
Han klargör det som så många tycker angående valet.
"Just because I'm against one, doesn't mean I am for the other."
Om ändå fler Svenska politiker kunde ta sitt förnyft till fånga och bete sig som vuxna människor.
Politiken förlägger vi till en annan tråd va?
Svårt att se, men det lilla som man skymtade så såg det inte ut som någon speciell så gick in och snokade på hans insta men fann inget mer givande där hellerVad har den manliga programledaren (Jesper Börjesson) på sig här?
Undrar vad är det som gör ju att just kockar gillar klockor? Ett sätt att bränna den svarta dagskassan?![]()
Klockor får man väl inte heller ha egentligen..Jag har fått för mig att övriga smycken inte är ok att ha på sig av hygienskäl när man jobbar med mat. Därför satsar de lite mer på klockorna. Finns det någon bäring på den teorin?
Klockor får man väl inte heller ha egentligen..
Låter väl rimligt. Men hur vanligt är det att man väljer mellan blingringar och klockor? Ser sällan dylikt på någon här på forumet i alla fall. Bara de här dagisarmbanden med dödskallar påJag har fått för mig att övriga smycken inte är ok att ha på sig av hygienskäl när man jobbar med mat. Därför satsar de lite mer på klockorna. Finns det någon bäring på den teorin?
Dra åt helvete, nu är Ronnies Day Date uppe i 330 blås såg jag!!!
![]()
Det lilla jag har jobbat inom restaurang så har det alltid varit totalförbud mot alla smycken på händer, just för hygieniska skäl. Men sen så har ja fått uppfattningen om att framförallt restaurangägaren har klockan som en symbol för att visa att det går bra för restaurangen.Jag har fått för mig att övriga smycken inte är ok att ha på sig av hygienskäl när man jobbar med mat. Därför satsar de lite mer på klockorna. Finns det någon bäring på den teorin?
Helt rätt karln är en ju en legend!Dra åt helvete, nu är Ronnies Day Date uppe i 330 blås såg jag!!!
![]()
Sanning. Vilken historia!Helt rätt karln är en ju en legend!
Ja, och av samma skäl borde de inte ha klocka på sig heller, men det har de, av anledningen du nämner i din andra mening.Det lilla jag har jobbat inom restaurang så har det alltid varit totalförbud mot alla smycken på händer, just för hygieniska skäl. Men sen så har ja fått uppfattningen om att framförallt restaurangägaren har klockan som en symbol för att visa att det går bra för restaurangen.
Skit i klockan, lyssnar Schyffert på Bathory!?
Glömde tillägga att det var förbud mot även klockor bland kockarna och att ägaren ofta var ute i serveringen, där denne kunde visa upp sin klockaJa, och av samma skäl borde de inte ha klocka på sig heller, men det har de, av anledningen du nämner i din andra mening.
Madeleine Vall med GMT TT
![]()
![]()
![]()
Hon var en av Sveriges bästa Thaiboxare.Vem fan är det där, vad är hon känd för?
Hon var en av Sveriges bästa Thaiboxare.
Sorry, men vafan är det för attityd?Jasså, alltså inte så känd. Kännde inte igen henne! Men men känd för någon!![]()
Sorry, men vafan är det för attityd?
Du har snarare dig själv att skylla på för att du inte känner igen det namnet.
Zlatan var bästa spelaren i landslaget.Skrev det.. "Men men känd för någon!" Är inte så intresserad utav kamp-sport längre så är inte uppdaterad
på vem som är ett Namn. Hon var en av Sveriges bästa Thaiboxare.
Sant.Zlatan var bästa spelaren i landslaget.