X-san
Basic
Zlatan var bästa spelaren i landslaget.
OT: Möte honom & en vän förresten på en bensinmack nere på stan, det var då han låg och körde en Ferrari 360 Modena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zlatan var bästa spelaren i landslaget.
Jag med en sån här ! (Underbar klocka)
Klocka och gaddningar, toppklassMadeleine Vall med GMT TT
Nytagen bild
Ah, såg det nu. Maten på Kumla ser ut att vara godJapp, har den som bifogad
Haha, väldigt..Ah, såg det nu. Maten på Kumla ser ut att vara god
Steffo, är det du?Jag med en sån här ! (Underbar klocka)
Nytagen bild
Vad är det man brukar säga... Guldklocka efter 25 år?Märkligt att han får ha rollen (?) på sig, det är inte direkt kutym där.
Hon hade en omega imorse, såg inte modell116520 på Danne! Vad Vickan har på handleden vet jag inte. Förslag??
Vad bär dessa herrar på handleden?
Kanske en navitimer och en smp?Fortfarande ingen som vet vad carl philip och den andra killen bär för ur?!
Ändå har karln inte lyckats komma i närheten av vad Brolin och grabbarna gjorde den sommarenSant. Zlatan var som ´94 laget tillsammans.
En Royal Oak i roséguld ser jag nu
Från Jon Olssons senaste Vlog, vem det är är jag inte säker på. Vad bär han för något?
Bengt Lindström (konstnär 1925-2008) körde Omega Flightmaster. Valet av just en Flightmaster kanske inte var så konstigt, man känner igen färgerna från urtavlan och visarna i konstnärens målningar.
Jon Olsson har väl spons av Hublot?Stenson och Kinnaman har spons. I övrigt kan jag inte på rak hand komma på någon mer
Behövs bara finskor, Adidasbyxor och en ful skinnjacka också. Alternativt en gubbkeps och en cigg ocksåSjukt ryskt.
Det är jag säker på att han inte harJon Olsson har väl spons av Hublot?
Nej, då hade han inte burit en Linde Werdelin i guld.Jon Olsson har väl spons av Hublot?
Vad rockar Christian Von Koenigsegg
Ser nu att bilderna inte blev superskarpa... För mig ser det ut som någon form av datejust, men jag har inte så bra koll på Rolex
Christian är för övrigt sjukt inspirerande!
Vad rockar Christian Von Koenigsegg?
Ser nu att bilderna inte blev superskarpa... För mig ser det ut som någon form av datejust, men jag har inte så bra koll på Rolex
Christian är för övrigt sjukt inspirerande!