Den ser ut att ha så skarpa kanter på boetten? Men fotona du la upp ser ju ut att vara rätt lika så..Det är en vanlig Datejust på Alex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ut att ha så skarpa kanter på boetten? Men fotona du la upp ser ju ut att vara rätt lika så..Det är en vanlig Datejust på Alex
Den ser ut att ha så skarpa kanter på boetten? Men fotona du la upp ser ju ut att vara rätt lika så..
Som tidigare nämt alltså
I poden Värvet frågade Kristoffer Triumf varför han, med sin arbetarbakgrund, hade en Rolex.Nån som kan få fram vad jerka kör?
haha underbar kommentarI poden Värvet frågade Kristoffer Triumf varför han, med sin arbetarbakgrund, hade en Rolex.
Jerka sa att han fått den av några kompisar. Han gillade den för att "man kan duscha med den"
Och varför i helvitte skulle någon med arbetarbakgrund INTE kunna ha en Rolex?!haha underbar kommentar
99% DJ 2 ref 116300 med arabic numerals!Nån som kan få fram vad jerka kör?
Alla vet ju att Jerka är vänster så han såg väl sin chans att ställa en "besvärlig" fråga. Men visst var det lite töntigt...Och varför i helvitte skulle någon med arbetarbakgrund INTE kunna ha en Rolex?!
Maken till lökig fråga......
Ja. Guld-Sub.Oysterquartz på Alex, sigge lirar väl på sin sub han fick av brorsan sin?
Jag syftade på jerrys kommentarOch varför i helvitte skulle någon med arbetarbakgrund INTE kunna ha en Rolex?!
Maken till lökig fråga......
Det förstod jag, han är en skön snubbe oavsett politisk hemvist.Jag syftade på jerrys kommentar
Ja en riktigt avslappnad gubbeDet förstod jag, han är en skön snubbe oavsett politisk hemvist.
Äh, knappast. Jag är iaf stolt över min arbetarklass bakgrund.A working class hero is something to be.
Haha jag känner kylan sprida sig, nu blir jag parias i forumet.
Jag med broder ! Sina nycker (läs: klockintresset) rår man ju inte för.Äh, knappast. Jag är iaf stolt över min arbetarklass bakgrund.
Tror att han i samma intervju avfärdade alla gym i Stockholm, förutom Delta och ett till, med att på dem duschade alla innan de tränade.Ja en riktigt avslappnad gubbe
Lidström kör en vad för nått?
Jag har också kollat (försökt) på spåret och undrat. Tror det kan vara Seiko, eventuellt GS...Är det Seiko Luuk har idag tro?
Säker? Lågupplöst, så klart - men jag tycker inte att logotypen ser till att tillhöra Breguet.Ser ut som om Lidas har en Breguet va?
Tissot Seastar?Lidström kör en vad för nått?
Tror inte det, visarna på Lidströms klocka är mkt tunnare.Tissot Seastar?
Nupp, det där är en BP FF Chrono..Tissot Seastar?
Kan du ha rätt iTror inte det, visarna på Lidströms klocka är mkt tunnare.
Helt raka bandhorn har den också, känner inte alls igen den
Har den siffra vid 12,2,4,6,8,10? Tissot går bort iallafall då kronograftavlorna är 3,6,9..-Nupp, det där är en BP FF Chrono..