Han har alltså uppgraderat? Snyggt!Såg reprisen på Husdrömmar nu när nya säsongen är på intågande och såg att Gert Wingårdh bär en Patek Philippe Aquanaut. Bärs lite slarvigt och högt upp på handleden men det kanske ska var så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har alltså uppgraderat? Snyggt!Såg reprisen på Husdrömmar nu när nya säsongen är på intågande och såg att Gert Wingårdh bär en Patek Philippe Aquanaut. Bärs lite slarvigt och högt upp på handleden men det kanske ska var så.
Ja, han har ju varit sponsrad ett tagHittade ingen bild bara för det men Stenson kör ju AP!
Har inte Gert haft den länge?Han har alltså uppgraderat? Snyggt!
Jag känner att jag är ute på djupt vatten men jag har för mig att jag sett honom med en DJ. Dock känns han absolut som en OWG så jag har förmodligen fel.Har inte Gert haft den länge?
Har inte Gert haft den länge?
Bläddrade bara förbi programmet lite snabbt och tyckte ett ögonblick det såg ut som en vintage Milgauss Måste dubbelkolla på SVT play.Är det Seiko Luuk har idag tro?
Bläddrade bara förbi programmet lite snabbt och tyckte ett ögonblick det såg ut som en vintage Milgauss Måste dubbelkolla på SVT play.
Varför minskar nato band stöldrisken?Speedmaster på Matias Varela med bra tips i senaste King.
Kanske uppfattas som en DW därav inte stöldbegärlig ;-)Varför minskar nato band stöldrisken?
Högt upp? Tycker den ser ut att sitta precis där den ska - ovanför "knölen". Närmare handen ser ju bara knasigt utSåg reprisen på Husdrömmar nu när nya säsongen är på intågande och såg att Gert Wingårdh bär en Patek Philippe Aquanaut. Bärs lite slarvigt och högt upp på handleden men det kanske ska var så.
Högt upp? Tycker den ser ut att sitta precis där den ska - ovanför "knölen". Närmare handen ser ju bara knasigt ut
Haha ok! Då förstår jag, det låter ju riktigt hemsktPå bilden sitter den rätt, i avsnittet satt den halvägs upp till armbågen med uret hängandes på sidan. Ska se om jag hittar det.
Fy det där ser inte bra ut!Såhär menade jag.
Så det finns några kronor kvar i kassan ändå?Svennis med en Daytona, tt vad det verkar.
Vilken klocka har Kim Källström?
Ser ut som en Superocean Heritage Chrono.
tackarHar sett flera tv4-profiler använda denna. Två pers på postkodmiljonären bl.a.
Oysterquartz på Alex, sigge lirar väl på sin sub han fick av brorsan sin?
Datejust