• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg
Måste hetsa honom till köp :cool:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Någon kanske nämnt det men Edberg bar alltid Ebel i den tidiga delen av sin karriär. Jag har för mig att det var spons. Likaså för Don Johnson. Varför ser man inga Ebel längre?
Stefan-Edberg-1.jpg
 

marlun

Rolex
Vet inte om jag själv anser att han är speciellt känd, men en av gossarna i Medina kör AP 15400OR. Om den är äkta eller ej vet jag inte men glaset reflekterade en hel del..
image.jpeg
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
Inte hunnit läsa den än så har inget att säga på den fronten. Jag kommer dock ihåg från ett avsnitt i Mr. Robot att han gav en kollega en komplimang för hans klocka.

Såg det jag med :) Blir ju nyfiken efter jag läste det här

Berätta något om dig som inte så många vet
Jag samlar på klockor. Det är en hobby jag har, och som jag haft länge. Idag har jag på mig en Panerai. Jag fick ett fint läderarmband till den av min fru när jag fyllde 30. Sen tycker jag det är kul med bilar, det är också ett stort intresse. Just nu skulle jag vilja köpa en BMW M3 E46.
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Det är faktiskt min klocka :)
Tog med lite klockor till plåtningen som finns med på bilderna inne i tidningen.
Martin är väldigt sympatisk och har definitivt ett genuint klockintresse.
Tänkte också att så var fallet, även om han har ett genuint klockintresse så är chansen att han skulle ha en likadan inte så stor:D Väldigt fin oavsett vad.
 
Topp