Självklart med den kopplingenBreitling Aviator 8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart med den kopplingenBreitling Aviator 8
Han rockar även breitling emergency, kanske nån till. Men ja, givet med flygar-bratteSjälvklart med den kopplingen
Det sved nog riktigt rejält i pluskan....Stefan Persson levererar
Janne kör nu Deep Sea..Någon som kan identifiera Janne Anderssons klocka?
Såg något inlägg att klockorna kom från en urmakare som "sponsring"David Lindgren verkar ha ett klockintresse.
Rolex Cellini Dual time(?) och 2 olika Datejusts.
Tror han har en Reverso i dagens avsnitt av Lets Dance.
Drömklocka!Stefan Persson levererar
Korrekt låneklocka från AD.Såg något inlägg att klockorna kom från en urmakare som "sponsring"
En så kallad "statement piece / watch" ?Lambertz med timepiece
Vet att minst 2 av hans dyraste klockor är fejkJoakim Lundell kör en stenhård flex på sociala medier (tiktok) många säger klockan i mitten är värd cirka 2 miljoner. Kan väl inte stämma? Snarare 500-600 tusen? Rätta mig om jag har fel. Hade oavsett varit kul veta sammanlagda värdet? Trevlig söndag.
Joakim Lundell kör en stenhård flex på sociala medier (tiktok) många säger klockan i mitten är värd cirka 2 miljoner. Kan väl inte stämma? Snarare 500-600 tusen? Rätta mig om jag har fel. Hade oavsett varit kul veta sammanlagda värdet? Trevlig söndag.
Spännande! Får jag fråga hur du vet detta? MvhHan kör fake, eller A-Super Clones som han kallar det....
Spännande! Får jag fråga hur du vet detta? Mvh
Satt också och tänkte på detta, ser man hans senaste video, så är det flertalet klockor från ett märke som heter ”pin time” söker man på det så kommer det upp sidor som alibaba och aliexpress. Han kan säkert ha riktiga klockor, men känns suspekt.För att jag har sett flera av klockorna och frågat honom varför han inte köper en "riktig" klocka i stället. Han är en sådan som vill att det ska se dyrt ut, om det sedan är skräp spelar liksom mindre roll..
Ska dock tillägga att jag nu inte vet om han har köpt någon ny äkta märkesklocka. Det jag talar om är något år bak i tiden.
Stefan Persson levererar
Patek philippe 5711Vilken klocka är det?
I platina vill jag minnas att jag läst någonstans?Patek philippe 5711
Patek philippe 5711
Ser ut som en Swatch Irony. En kronograf i aluminium.Vad har kungens gamle vän Aje Philipsons för klocka i senaste avsnittet av Tillsammans med Strömstedts?
Ser ut som en swatch kronografVad har kungens gamle vän Aje Philipsons för klocka i senaste avsnittet av Tillsammans med Strömstedts?
Snyggt, tack!Ser ut som en Swatch Irony. En kronograf i aluminium.
(Min morbror råkar ha en liknande från samma era så därför jag kände igen stilen)