• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

KĂ€nda svenskars klockor

Och det Ă€r ju för helvete inte ens rĂ€tt trĂ„d!! Fick för mig att det var i internationella kĂ€ndisar det hĂ€r lĂ„g!! Men det ligger ju för fan i svenska kĂ€ndisar trĂ„den!! Är danskjĂ€veln svensk nu ocksĂ„ eller! Som att det inte rĂ€ckte med natot, gud förbannat
JĂ€klar, ser nu att jag lyckades posta i fel trĂ„d. 🙃
Kan bara hÄlla med i det bedrövliga valet av band/klocka.

IMG_5211.png IMG_5210.png IMG_5209.png Bakgrundsinformation till klockvalet. Cool historia, ser dock fortfarande rent ut sagt förjÀvligt ut!
Jag Ă€r böjd att hĂ„lla med. BĂ„de vad gĂ€ller missmatchningen, bristen pĂ„ svensklighet hos mannen pĂ„ bilden och texten i IG-posten om att det inte inte blir bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r - jag personligen hade exempelvis tyckt att det hade varit avsevĂ€rt bĂ€ttre om han hade kört fullt spett och lĂ„tit sig svĂ€ras in som kung i full grodmansdrĂ€kt. 😙👌

Senast Àndrad:
Jag Ă€r absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det hĂ€r Ă€r verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all Ă€ra! Men om man inte kan ha en regelrĂ€tt dressare ens vid sitt allra första framtrĂ€dande som kung sĂ„ vet jag inte vad! NÀÀ fy fan! SĂ€ger som Ernst Hugo JĂ€regĂ„rd, -”DANSKJÄVLAR!!!”
Hade det inte varit arton resor bÀttre att bara köra utan klocka vid detta tillfÀllet???

Och det Ă€r ju för helvete inte ens rĂ€tt trĂ„d!! Fick för mig att det var i internationella kĂ€ndisar det hĂ€r lĂ„g!! Men det ligger ju för fan i svenska kĂ€ndisar trĂ„den!! Är danskjĂ€veln svensk nu ocksĂ„ eller! Som att det inte rĂ€ckte med natot, gud förbannat
Njao, beror pÄ hur du vill vinkla det

Hans mormor var Kung Gustaf VI Adolf:s enda dotter (Drottning Ingrid)

Kvalificerad gissning utan koll öht, ny omega speedmaster?
bandet ser ut som en Speedy?

bandet ser ut som en Speedy?
Omega X-33 kanske? Tyckte det sÄg ut som den och deg ser ut som att nÄgon i SpaceX-besÀttningen kört den förut.

split-template-1-3.jpg

Kikade lite pÄ SVTs fredagsunderhÄllning igÄr. Har inga screenshots, men kanske avhandlats hÀr tidigare. Kristian Luuk i pÄ spÄret; kan man skymta en Grand Seiko med snowflake-tavla?
Och nÀsta program, Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Tycker det sÄg ut att sitta en Omega Aqua Terra Worldtimer pÄ hans högerarm?
Är jag ute och cyklar?

Kikade lite pÄ SVTs fredagsunderhÄllning igÄr. Har inga screenshots, men kanske avhandlats hÀr tidigare. Kristian Luuk i pÄ spÄret; kan man skymta en Grand Seiko med snowflake-tavla?
Och nÀsta program, Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Tycker det sÄg ut att sitta en Omega Aqua Terra Worldtimer pÄ hans högerarm?
Är jag ute och cyklar?
Tror det Luuk kör Àr en Omega Aqua Terra med tavla Ät champagnehÄllet :)

Tillbaka
Topp