R.I.P

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
R.I.P
JĂ€klar, ser nu att jag lyckades posta i fel trĂ„d.Och det Ă€r ju för helvete inte ens rĂ€tt trĂ„d!! Fick för mig att det var i internationella kĂ€ndisar det hĂ€r lĂ„g!! Men det ligger ju för fan i svenska kĂ€ndisar trĂ„den!! Ăr danskjĂ€veln svensk nu ocksĂ„ eller! Som att det inte rĂ€ckte med natot, gud förbannat
Ser ut som det. Sett att han haft Nautilus pÄ andra bilder med. Patek hela vÀgen!![]()
Ăr det en aquanaut pĂ„ Harald Mix?
Jag Àr böjd att hÄlla med. BÄde vad gÀller missmatchningen, bristen pÄ svensklighet hos mannen pÄ bilden och texten i IG-posten om att det inte inte blir bÀttre Àn sÄhÀr - jag personligen hade exempelvis tyckt att det hade varit avsevÀrt bÀttre om han hade kört fullt spett och lÄtit sig svÀras in som kung i full grodmansdrÀkt.
Hade det inte varit arton resor bĂ€ttre att bara köra utan klocka vid detta tillfĂ€llet???Jag Ă€r absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det hĂ€r Ă€r verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all Ă€ra! Men om man inte kan ha en regelrĂ€tt dressare ens vid sitt allra första framtrĂ€dande som kung sĂ„ vet jag inte vad! NÀÀ fy fan! SĂ€ger som Ernst Hugo JĂ€regĂ„rd, -âDANSKJĂVLAR!!!â
Njao, beror pĂ„ hur du vill vinkla detâŠOch det Ă€r ju för helvete inte ens rĂ€tt trĂ„d!! Fick för mig att det var i internationella kĂ€ndisar det hĂ€r lĂ„g!! Men det ligger ju för fan i svenska kĂ€ndisar trĂ„den!! Ăr danskjĂ€veln svensk nu ocksĂ„ eller! Som att det inte rĂ€ckte med natot, gud förbannat
Med stöd i detta föreslĂ„r jag att vi lanserar trĂ„den âklockor burna av personer som i max sex led kan kopplas till Kevin Baconâ.Njao, beror pĂ„ hur du vill vinkla detâŠ
Hans mormor var Kung Gustaf VI Adolf:s enda dotter (Drottning Ingrid)
Here HereMed stöd i detta föreslĂ„r jag att vi lanserar trĂ„den âklockor burna av personer som i max sex led kan kopplas till Kevin Baconâ.![]()
Som skÄning hade man ju varit mer stolt att kalla det danska kungahuset för sitt jÀmfört med det svenska....Here Here
Sen, i nÀsta steg sÄ antingen erövrar vi Danmark eller ger dem SkÄne![]()
Som skÄning hade man ju varit mer stolt att kalla det danska kungahuset för sitt jÀmfört med det svenska....![]()
JO!Hade det inte varit arton resor bÀttre att bara köra utan klocka vid detta tillfÀllet???
Jaha men dĂ„sĂ„âŠNjao, beror pĂ„ hur du vill vinkla detâŠ
Hans mormor var Kung Gustaf VI Adolf:s enda dotter (Drottning Ingrid)
Breitling Emergency![]()
marcus wandt.
identifiering av klocka?
Kan det vara en Breitling Emergency?![]()
marcus wandt.
identifiering av klocka?
![]()
marcus wandt.
identifiering av klocka?
Breitling Emergency
![]()
Kan det vara en Breitling Emergency?
Edit: TvÄa pÄ den
FjÀllrÀddningen löser det. Det Àr oftast de som Àr nÀrmast rymden.Hur funkar det om han har med sig den upp i rymden och skickar ivÀg nödsignal. Blir han upphÀmtad?
FrĂ„gar Ă„t en kompisâŠ
Buzz Lightyear Àr alltid redo för att hjÀlpa till!Hur funkar det om han har med sig den upp i rymden och skickar ivÀg nödsignal. Blir han upphÀmtad?
FrĂ„gar Ă„t en kompisâŠ
Kvalificerad gissning utan koll öht, ny omega speedmaster?HÀr dÄ?
![]()
bandet ser ut som en Speedy?Kvalificerad gissning utan koll öht, ny omega speedmaster?
Som mÄnga redan skrivit en Breitling Emergency ll![]()
marcus wandt.
identifiering av klocka?
Omega X-33 kanske? Tyckte det sÄg ut som den och deg ser ut som att nÄgon i SpaceX-besÀttningen kört den förut.bandet ser ut som en Speedy?
![]()
SVT Nyheter Direkt â Astronauten Marcus Wandt direkt frĂ„n rymdstationen
Som tredje svensk i rymden sköts astronauten och linköpingsbon Marcus Wandt upp i rymdraketen Falcon 9 frÄn Florida. Ett dygn senare dockade raketen med rymdstationen ISS och Ätta dagar senare svarar han pÄ frÄgor direkt frÄn rymdstationen. I studion: Lisbeth à kerman och Thomas von Heijne.www.svtplay.se
Tror det Luuk kör Àr en Omega Aqua Terra med tavla Ät champagnehÄlletKikade lite pÄ SVTs fredagsunderhÄllning igÄr. Har inga screenshots, men kanske avhandlats hÀr tidigare. Kristian Luuk i pÄ spÄret; kan man skymta en Grand Seiko med snowflake-tavla?
Och nÀsta program, Svenska Nyheter med Messiah Hallberg. Tycker det sÄg ut att sitta en Omega Aqua Terra Worldtimer pÄ hans högerarm?
Ăr jag ute och cyklar?