Chanserna är i dagsläget mer eller mindre obefintliga.Ytterligare en fråga, hur ser utbudet ut hos Gassan när det gäller JLC, Panerai, IWC, Vacheron Constantin och Audemars Piguet?
Har man någon chans att hitta något bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chanserna är i dagsläget mer eller mindre obefintliga.Ytterligare en fråga, hur ser utbudet ut hos Gassan när det gäller JLC, Panerai, IWC, Vacheron Constantin och Audemars Piguet?
Chanserna är i dagsläget mer eller mindre obefintliga.
du kan ju nog få dom att beställa det du vill ha mot handpenning!Ytterligare en fråga, hur ser utbudet ut hos Gassan när det gäller JLC, Panerai, IWC, Vacheron Constantin och Audemars Piguet?
Skadar inte att kolla, då kan man kanske dessutom få ett riktigt bra pris )Kan nog bli tufft att hitta hos AD då den utgick för X antal år sen.
Tackar.
Får väl skicka ut några mail och se vad de har i lager.
Någon med erfarenhet från flygplatser i Centralamerika? Har en resa planerad i vår där jag bland annat kommer ha stopp i Panama och Costa Rica.
gå in på.respektive märkes ad lista och sök sök sök!Någon med erfarenhet från flygplatser i Centralamerika? Har en resa planerad i vår där jag bland annat kommer ha stopp i Panama och Costa Rica.
Hehe ok tack för info. räknar inte med något köp där då och njuter av semestern iställetVart lite exalterad när det frågas om något så specifikt som jag känner till då jag varit en hel del på både Tocumen (Panama City) och Juan Santamaría (San José) men sen var det oklart hur bra koll jag egentligen harAlltså fusk-googlade jag lite och pusslar med minnesbilder.. Costa Rica har ingenting men jag vill minnas att jag sett någon butik på Tocumen, känns vettigt när det ändå är största staden i Centralamerika. Deras site talar dock ett annat språk:
http://www.tocumenpanama.aero/index.php/tiendas/joyeria-y-relojeria
Jag tror du ska jaga klockor någon annastans, men njut av centralamerika, jag älskar det!![]()
Mjo har 50 min i Amsterdam, blir lite tajt att hinna med. Dock brukar det va bra priser där!gå in på.respektive märkes ad lista och sök sök sök!
sen mailar du bara runt och frågar lite!
annars så har du ju beroende på hur du flyger kanske ett stopp i europa där du kan stöta på en del bra butiker.
visserligen tight men gassan har två butiker..en i schengen terminalen där du kommer in när du landat från swe sen har dom en i ikke schengen delen ocksåMjo har 50 min i Amsterdam, blir lite tajt att hinna med. Dock brukar det va bra priser där!
Hej!
Har några timmar att spendera på Turins flygplats, någon som vet om det finns någon/några bra klockbutiker där?
Tack!
Jag var där för några månader sen. Det var ingen bra flygplats för klockinköp.
Undrar också om det finns något skoj på Frankfurt flygplats, eller Düsseldorf dit jag måste i helgen.God förmiddag!
Ska ut och resa inom ett poar veckor och har ett stopp i Frankfurt på vägen ut till min destination i sydamerika. Är sugen på något från Tudor, någon som varit i Frankfurt nyligen och ha koll på hur de ligger till prismässigt och hur utbudet är?
Tack på förhand!
Undrar också om det finns något skoj på Frankfurt flygplats, eller Düsseldorf dit jag måste i helgen.
Okaj, kanske kollar det. Eller så fastnar jag bara i luxx loungen eller vad den heter som tidigare resorVar i Frankfurt för några veckor sedan. Inga av de heta modellerna från Tudor inne då iaf, dvs BB58 eller GMT'n. En hörna med några nedsatta Omegor dock, kan vara värt att spana in!
köp den limiterade thai only skxen! hahaGalet utbud i Krabi! Näe.. det där var typ vad som fanns
![]()
köp den limiterade thai only skxen! haha
åker du hem från bkk så har dom faktiskt riktigt bra seiko priser där!
Åkte direkt Krabi-ARNåker du hem från bkk så har dom faktiskt riktigt bra seiko priser där!
dock fpr man traska runt överallt flr utbudet skiljer sig rätt bra åt i dom små shopparna!
läste även en tråd på TRF där det stod att dom rätt ofta har bra utbud på rolex på BKK men det är nog mest tur man ska ha om man springer på en ny daytona-c eller nåt
Var nyss förbi Gassan, väldigt utplockat.
Oklart. Jag var mest i Rolexbutiken.Gäller det annat än Rolex med?
Åkte förbi Frankfurt i förra veckan. Utbudet är typ som förväntat, ingen home run men heller inte dåligt. Prisbilden hade varit bra för något år sedan, men euron är dyr....God förmiddag!
Ska ut och resa inom ett poar veckor och har ett stopp i Frankfurt på vägen ut till min destination i sydamerika. Är sugen på något från Tudor, någon som varit i Frankfurt nyligen och ha koll på hur de ligger till prismässigt och hur utbudet är?
Tack på förhand!