Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här kan nog väcka upp intresset.
![]()
Enligt en viss psykolog så har du problem i ditt liv som du behöver lösaJag är åxå lite halvless, inget i klockväg som lockar men jag provade en Daytona 116528 på Luxurywatches i går, suget kom åter sakta men säkert![]()
Enligt en viss psykolog så har du problem i ditt liv som du behöver lösa![]()
Jag tror nog att ett rep är till större hjälp än den hobbypsykologen du syftar påEnligt en viss psykolog så har du problem i ditt liv som du behöver lösa![]()
Hej!
Problemet är att du låter klockor bli ett utlopp för andra problem du har i ditt liv. Klockor kommer inte lösa detta, oavsett vad du köper. Köp en fin Rolex, sälj resten, ta tag i ursprungen till dina verkliga problem.
you sir, won the Internet todayJag tror nog att ett rep är till större hjälp än den hobbypsykologen du syftar på![]()
Du får gärna sätta ihop ett litet reportage om ditt besök där!
![]()
Kanske @ROB-1832 vet? När DD40 börjar säljas?
Du har helt rätt. Jag är ganska grå person som fullkomligen älskar bilar och börjar få en ganska snuskig inställning till klockor. Något sprättande på krogen och andra ställen har jag varken tid eller lust med så vilka signaler min klocka sänder ut har mindre betydelse.
Tror även att du har rätt i det med att jag ska hitta min gral för det är på något sätt det perfekta (för mig) jag eftersöker.
Vad gillar du för bilar och har du samma "pro lem" där? Då tycker jag du ska bli Nordens första Bugatti Veyron ägare![]()
Spelar ingen till hur rätt eller fel ditt inlägg är, för kontentan är densamma; @Guskleto behövef köpa något annat än Rolex. En svindyr Casio, Citizen eller SEIKO är enda lösningen.Du gillar nog egentligen inte klockor på ett djupare plan utan snarare de signaler en dyr klocka sänder ut. Det är därför du köper Rolex och AP vilket är de märken som får mest uppmärksamhet och mest "bling" för pengarna. Det är lite som att vara ihop med en blonderad tutttjej när du innerst inne vill ha en söt och smart tjej. Jag tror att en duktig psykolog skulle kunna göra underverk med dig och din fortsatta klockkonsumtion.
Spelar ingen till hur rätt eller fel ditt inlägg är, för kontentan är densamma; @Guskleto behövef köpa något annat än Rolex. En svindyr Casio, Citizen eller SEIKO är enda lösningen.![]()
Vad gillar du för bilar och har du samma "pro lem" där? Då tycker jag du ska bli Nordens första Bugatti Veyron ägare![]()
Köp, så byter du mot min JLC när vi tröttnat. Blir smidigt och bra.Nästa klocka kan inte vara en Rolex det är 100 % säkert. Är sjukt sugen på en AP 15300 för stunden och hoppas att det blir en sådan![]()
Köp, så byter du mot min JLC när vi tröttnat. Blir smidigt och bra.![]()
Nu kan jag bara småanalysera och känna av att det bör gå, så i ditt fall hade jag helt enkelt enbart kört på en Nautilus med datum inget mer. En enda klocka. Thats it. Blåa urtavlan. Jag är dock en owg snubbe..kanske därför det är lättare att välja..
Fulare bil får man ju leta efter.. till den prislappen finns det många "bättre" alternativ!
Åk en först![]()
Ja. Var stor nog att ta det till dig!Jag antar att du talar av egen erfarenhet.
Varför?
Jag skrev att_fulare_ bil får man leta efter.. att den sen säkert är en dröm att både köra och åka är ju en annan femma! skulle fortfarande inte köpt en om jag hade pengarna eftersom den är skitful!