Vabar och blev inspirerad av sonens feberyrningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vabar och blev inspirerad av sonens feberyrningar.
Hahaha! Noooot.
Skönt att du ger ifrån dig livstecken. Man skulle kunna tro att du tappat gnistan.Hahaha! Noooot.
Tappade många gnistor när Hyllan släcktes ner och jag inte fick vara med i den nya hyllan. Stor sorgSkönt att du ger ifrån dig livstecken. Man skulle kunna tro att du tappat gnistan.
Tappade många gnistor när Hyllan släcktes ner och jag inte fick vara med i den nya hyllan. Stor sorg
Det du räknar upp kan ju dock inte sluta med att du förstlr någon annans liv. Kan hålla med om att man inte borde behöva en sådan här trådstart, men det är tydligen inte självklart hos alla...Haha, for real??
Underbar trådstart! Ska starta andra bra trådar som:
Glöm inte bort att spola toaletten efter er
Stoppa inte in gem i eluttaget
Slicka inte på stolpar i minusgrader
Ej spola i toaletten kan dock bli traumatiskt för nån annanDet du räknar upp kan ju dock inte sluta med att du förstlr någon annans liv. Kan hålla med om att man inte borde behöva en sådan här trådstart, men det är tydligen inte självklart hos alla...
Vadå nya hyllan...Tappade många gnistor när Hyllan släcktes ner och jag inte fick vara med i den nya hyllan. Stor sorg
Fick inte du heller vara med?Vadå nya hyllan...
Nej! #clockedblockedFick inte du heller vara med?
#winner
Kanske photoshop?Du måste ju ha hackat displayen. En volvo gör ju inte 190.
Kanske photoshop?
Ajajaj. Och inte ens med Pilot Assist!#winner
Ständig rebell!#winner
Rebellerar mot en mot en massa nördar på ett klockforum. Jag vete fan hur det står sig?
Denna gör det...Du måste ju ha hackat displayen. En volvo gör ju inte 190.
Håller med till fullo, man framstår inte som cool man ger sken av att man skiter fullständigt i att andra kan komma till skadaSå sjukt barnsligt att försöka verka cool genom att köra för fort och bete sig allmänt trafikfarligt. Fattar verkligen inte tjusningen med detta.
Exakt! Jag kan ju förstå fjuniga 18-åringar som precis tagit körkort och ska imponera på sina likasinnade kompisar, men vuxna människor? Smått ofattbart hur man tänker där...Håller med till fullo, man framstår inte som cool man ger sken av att man skiter fullständigt i att andra kan komma till skada
Finns folk som absolut inte ska ha körkortExakt! Jag kan ju förstå fjuniga 18-åringar som precis tagit körkort och ska imponera på sina likasinnade kompisar, men vuxna människor? Smått ofattbart hur man tänker där...
CrybabyExakt! Jag kan ju förstå fjuniga 18-åringar som precis tagit körkort och ska imponera på sina likasinnade kompisar, men vuxna människor? Smått ofattbart hur man tänker där...
Hur gammal är farbror? 85?Håller med till fullo, man framstår inte som cool man ger sken av att man skiter fullständigt i att andra kan komma till skada
NejHur gammal är farbror? 85?