P
Philippe Stern
Guest
87?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
men ändå aningen mer moget än att sitta och fota klockan i 190 blåsDu är säkert 9. Jag tog det på den usla meningsuppbyggnaden samt att du ritat på handen med tuschpennor.
Skrev du det med darr på läppen?Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Du är ju mest pinsam. Skäms när jag kollar på din bild och det du skriver.Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Hahaha!Du är ju mest pinsam. Skäms när jag kollar på din bild och det du skriver.
Du kanske gråter bakom skärmen?Hahaha!
Konstigt det här med moraltanter. Dom dyker upp där man minst anar det. Känns som att hela KS skulle sticka något otroligt i en äkta moraltant, köpa en klocka för flera tiotusentals kronor!? Fy!
Gillar man inte tråden kan man ju se åt andra hållet. Det är fritt att läsa och skriva men leka polis känns bara kissnödigt på internet i detta fall..
#@Philippe Stern for president
Du anar inte hur rätt ute du är. Phille hatar översittare, självutnämnda forumpoliser och moralkärringar. Dessa onda ting skapade Phille. Phille är KS Fantomen som slåss mot dessa ondskans lakejer. Phille är en moralens väktare med starkt obstinat beteende vid ovannämnd ondska. PK är mitt kryptonit. Eller snarare min trigger. Dessa sattyg bekämpas med ironi, satir och trots. Kört mitt race i tre år. Tänker inte sluta nu för några skitnödiga kväkares skulle. Jag kör ända in i kaklet. Jag kör tills jag blir bannlyst på forumet. Länge leve yttrandefriheten.Konstigt det här med moraltanter. Dom dyker upp där man minst anar det. Känns som att hela KS skulle sticka något otroligt i en äkta moraltant, köpa en klocka för flera tiotusentals kronor!? Fy!
Gillar man inte tråden kan man ju se åt andra hållet. Det är fritt att läsa och skriva men leka polis känns bara kissnödigt på internet i detta fall..
#@Philippe Stern for president
Du anar inte hur rätt ute du är. Phille hatar översittare, självutnämnda forumpoliser och moralkärringar. Dessa onda ting skapade Phille. Phille är KS Fantomen som slåss mot dessa ondskans lakejer. Phille är en moralens väktare med starkt obstinat beteende vid ovannämnd ondska. PK är mitt kryptonit. Eller snarare min trigger. Dessa sattyg bekämpas med ironi, satir och trots. Kört mitt race i tre år. Tänker inte sluta nu för några skitnödiga kväkares skulle. Jag kör ända in i kaklet. Jag kör tills jag blir bannlyst på forumet. Länge leve yttrandefriheten.
Sen när blev moral och etik obsolet? Har jag missat nåt?Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Likt Kim Jong-Un är jag en folkets man.Alltså @Philippe Stern hur gör du? Du fotar klockan i 190 blås och lyckas få folk att försvara detta beteende. Du startar en Steinhart tråd på ett entusiast forum och tråden får ett eget liv. WTF!? vad du än gör så får du folk att följa. Du är fan trollens Kim Jong Un!
Wristshots skall tas i en stillastående bil som är tillverkad år 1998 eller tidigare.