• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan vi inte sluta med wristshots från bilen, snälla?

P

Philippe Stern

Guest
Du är säkert 9. Jag tog det på den usla meningsuppbyggnaden samt att du ritat på handen med tuschpennor.
 
P

Philippe Stern

Guest
Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Skrev du det med darr på läppen?
 

n1tro

Panerai
Vad är det som händer här inne egentligen? Ser att tråden är uppe som senast skrivna i hela tiden. Hur orkar alla? Vad driver er? Vad får ni er energi ifrån? Berocca?
 

DrKlocka

Audemars
Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Du är ju mest pinsam. Skäms när jag kollar på din bild och det du skriver.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Utan åsikt om ämnet så hugger ni verkligen på betet boys :)

tenor.gif
 

Edin

Panerai
Konstigt det här med moraltanter. Dom dyker upp där man minst anar det. Känns som att hela KS skulle sticka något otroligt i en äkta moraltant, köpa en klocka för flera tiotusentals kronor!? Fy!

Gillar man inte tråden kan man ju se åt andra hållet. Det är fritt att läsa och skriva men leka polis känns bara kissnödigt på internet i detta fall..

#@Philippe Stern for president
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Konstigt det här med moraltanter. Dom dyker upp där man minst anar det. Känns som att hela KS skulle sticka något otroligt i en äkta moraltant, köpa en klocka för flera tiotusentals kronor!? Fy!

Gillar man inte tråden kan man ju se åt andra hållet. Det är fritt att läsa och skriva men leka polis känns bara kissnödigt på internet i detta fall..

#@Philippe Stern for president

Ungefär lika konstigt som att på allvar ta rygg på en som postar bara för att retas ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Konstigt det här med moraltanter. Dom dyker upp där man minst anar det. Känns som att hela KS skulle sticka något otroligt i en äkta moraltant, köpa en klocka för flera tiotusentals kronor!? Fy!

Gillar man inte tråden kan man ju se åt andra hållet. Det är fritt att läsa och skriva men leka polis känns bara kissnödigt på internet i detta fall..

#@Philippe Stern for president
Du anar inte hur rätt ute du är. Phille hatar översittare, självutnämnda forumpoliser och moralkärringar. Dessa onda ting skapade Phille. Phille är KS Fantomen som slåss mot dessa ondskans lakejer. Phille är en moralens väktare med starkt obstinat beteende vid ovannämnd ondska. PK är mitt kryptonit. Eller snarare min trigger. Dessa sattyg bekämpas med ironi, satir och trots. Kört mitt race i tre år. Tänker inte sluta nu för några skitnödiga kväkares skulle. Jag kör ända in i kaklet. Jag kör tills jag blir bannlyst på forumet. Länge leve yttrandefriheten.
 
Senast redigerad av en moderator:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du anar inte hur rätt ute du är. Phille hatar översittare, självutnämnda forumpoliser och moralkärringar. Dessa onda ting skapade Phille. Phille är KS Fantomen som slåss mot dessa ondskans lakejer. Phille är en moralens väktare med starkt obstinat beteende vid ovannämnd ondska. PK är mitt kryptonit. Eller snarare min trigger. Dessa sattyg bekämpas med ironi, satir och trots. Kört mitt race i tre år. Tänker inte sluta nu för några skitnödiga kväkares skulle. Jag kör ända in i kaklet. Jag kör tills jag blir bannlyst på forumet. Länge leve yttrandefriheten.

För en vurmare av yttrandefriheten har du förvånansvärt liten tolerans för meningsmotståndare.

Du är ju inget fan av smileys, men jag slänger in en ändå mest för att övriga deltagare i tråden ska förstå att det bara är ett glatt konstaterande och inget påhopp :)
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Sjötrist och Psyket - nya taggteamet på KS. Bra att ni PK-pojkar tar varandras rygg. Hahaha! Vilka präktig gossar. Tur att ni finns och styr upp dessa moraltrådar. Er etik och engagemang är en stötesten för hela samhället i dessa svåra tider. Stå på er. Ni behövs verkligen i detta forum. Ert bidrag är ovärderligt. Kanske får ni en medalj av minister Boll Buhnke. #kämpa #finaste
Sen när blev moral och etik obsolet? Har jag missat nåt?
Ni kanske skulle skapa en egen tråd: "Vi som minsann är så häftiga så att vi kan skita i våra medtrafikanter och deras säkerhet för att kunna ta häftiga handledsbilder på våra klockor och få ryggdunkar på ett internetforum" och posta era bilder där. Då skulle ni iaf inte gå off topic.;)
 
Topp