• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kan vi inte sluta med wristshots från bilen, snälla?

P

Philippe Stern

Guest
IMG_4562.JPG
 
Det glädjer mig att överförmynderiet hittat ännu en skepnad på KS...
Själv blir jag toookig över att det är ok med alla bilder med klockor och alkoholhaltiga drycker. Va!?!? Vansinne. Ska vi inte ta och tänka på alla tillfrisknande alkisar som vill odla sitt klockintresse utan frestelser. Och vänta lite, vänta lite... NICKELALLERGIKERNA!!!
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Det glädjer mig att överförmynderiet hittat ännu en skepnad på KS...
Själv blir jag toookig över att det är ok med alla bilder med klockor och alkoholhaltiga drycker. Va!?!? Vansinne. Ska vi inte ta och tänka på alla tillfrisknande alkisar som vill odla sitt klockintresse utan frestelser. Och vänta lite, vänta lite... NICKELALLERGIKERNA!!!
Framförallt borde TS tänkt på alla som fortfarande är i trotsåldern.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Klappade han sig lite förnöjt på magen...
Kanske det. Men jag blir nog lika provocerad av de som blir provocerade av uppmaningen att inte ta WS när bilen rullar. Det finns en viss ironi i det, men jag förstår på riktigt inte varför någon har problem med uppmaningen att bete sig lite bättre i trafiken. Typ, inte fota klockan när man kör.
 
Kanske det. Men jag blir nog lika provocerad av de som blir provocerade av uppmaningen att inte ta WS när bilen rullar. Det finns en viss ironi i det, men jag förstår på riktigt inte varför någon har problem med uppmaningen att bete sig lite bättre i trafiken. Typ, inte fota klockan när man kör.
Pust å här bidrar jag till att hålla liv i ännu en moraliserande skittråd.
Så du inbillar dig på allvar att det är här och nu på ett klockforum vi ska lösa frågan om folks taskiga omdömme?
På riktigt? Och om jag driver med det så är jag trotsig?
Jag vill inte bumpa skiten mer så PM:a istället om du undrar över mina moraliska fibrer.
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Pust å här bidrar jag till att hålla liv i ännu en moraliserande skittråd.
Så du inbillar dig på allvar att det är här och nu på ett klockforum vi ska lösa frågan om folks taskiga omdömme?
På riktigt? Och om jag driver med det så är jag trotsig?
Jag vill inte bumpa skiten mer så PM:a istället om du undrar över mina moraliska fibrer.
Du har uppenbarligen dragit dina egna slutsatser av mina två inlägg. Visserligen felaktiga slutsatser, men vi kan iaf enas om att inte bumpa denna tråd vidare. Jag beklagar dock om du kände dig påhoppad av min kommentar om trotsålder, jag försökte driva med ditt inlägg som du drev med tråden. God kväll.
 
Topp