P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KS:s ständige tonåring har slagit till igen.
Nästan lite förolämpande mot tonåringar, de är mer mogna än så.KS:s ständige tonåring har slagit till igen.
Trevligt mmi i den bilen, vad är det för ngt?
Jag hade förväntat mig något mindre förutsägbart från den store @Philippe Stern.
XC90Trevligt mmi i den bilen, vad är det för ngt?
Trevligt mmi i den bilen, vad är det för ngt?
Ibland överraskar jagJag hade förväntat mig något mindre förutsägbart från den store @Philippe Stern.
HMI är lite mera paraplybegreppMmi har jag aldrig hört förut, har bara hört HMI.
Mmi har jag aldrig hört förut, har bara hört HMI.
Är inte mmi den svenska varianten? Människa-maskin-interface...HMI är lite mera paraplybegrepp
Spontant konstigt med "interface" i svenska begreppet. HCI (Human Computer Interaction) och MDI (Människa dator interaktion) fick jag lära mig när jag läste mjukisdata på ChalmersÄr inte mmi den svenska varianten? Människa-maskin-interface...
Såklart. Interaktion. Begreppet blir lite vidare med maskin stlf dator.Spontant konstigt med "interface" i svenska begreppet. HCI (Human Computer Interaction) och MDI (Människa dator interaktion) fick jag lära mig när jag läste mjukisdata på Chalmers
Multi Media Interface?Är inte mmi den svenska varianten? Människa-maskin-interface...
Tur att det var 130 km/h på den där vägen som min kompis körde påTråkigt att se på ett annars bra och trevligt forum. Över 40 km/h för fort rapporteras vanligtvis direkt till åklagare.
Framförallt borde TS tänkt på alla som fortfarande är i trotsåldern.Det glädjer mig att överförmynderiet hittat ännu en skepnad på KS...
Själv blir jag toookig över att det är ok med alla bilder med klockor och alkoholhaltiga drycker. Va!?!? Vansinne. Ska vi inte ta och tänka på alla tillfrisknande alkisar som vill odla sitt klockintresse utan frestelser. Och vänta lite, vänta lite... NICKELALLERGIKERNA!!!
Klappade han sig lite förnöjt på magen...Framförallt borde TS tänkt på alla som fortfarande är i trotsåldern.
Kanske det. Men jag blir nog lika provocerad av de som blir provocerade av uppmaningen att inte ta WS när bilen rullar. Det finns en viss ironi i det, men jag förstår på riktigt inte varför någon har problem med uppmaningen att bete sig lite bättre i trafiken. Typ, inte fota klockan när man kör.Klappade han sig lite förnöjt på magen...
Pust å här bidrar jag till att hålla liv i ännu en moraliserande skittråd.Kanske det. Men jag blir nog lika provocerad av de som blir provocerade av uppmaningen att inte ta WS när bilen rullar. Det finns en viss ironi i det, men jag förstår på riktigt inte varför någon har problem med uppmaningen att bete sig lite bättre i trafiken. Typ, inte fota klockan när man kör.
Du har uppenbarligen dragit dina egna slutsatser av mina två inlägg. Visserligen felaktiga slutsatser, men vi kan iaf enas om att inte bumpa denna tråd vidare. Jag beklagar dock om du kände dig påhoppad av min kommentar om trotsålder, jag försökte driva med ditt inlägg som du drev med tråden. God kväll.Pust å här bidrar jag till att hålla liv i ännu en moraliserande skittråd.
Så du inbillar dig på allvar att det är här och nu på ett klockforum vi ska lösa frågan om folks taskiga omdömme?
På riktigt? Och om jag driver med det så är jag trotsig?
Jag vill inte bumpa skiten mer så PM:a istället om du undrar över mina moraliska fibrer.
Fortare upp i 200 !
Min kompis vågar nog inte. Sen så skulle alla pk moralväktare här dö av fasa.Fortare upp i 200 !
Går inte KIA:an fortare? Pinsamt!
Det vara max. Nedförsbacke. Medvind.Går inte KIA:an fortare? Pinsamt!
...då är det inte illa,
Bilen står stilla
Poet?...då är det inte illa,
att ett kort ta,
på en klocka,
som sitter bra.