Proben är lite söt. Mackmyran har en mer spritig smak vilket jag uppskattar. Skulle gärna se fler sorter baserade på sprit.Ok, kanske kolla datumet på dom då
Tycker förövrigt att Mackmyran är jävligt bra, mycket bättre än probe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Proben är lite söt. Mackmyran har en mer spritig smak vilket jag uppskattar. Skulle gärna se fler sorter baserade på sprit.Ok, kanske kolla datumet på dom då
Tycker förövrigt att Mackmyran är jävligt bra, mycket bättre än probe.
Sprit är så jädra gott, inte första gången jag säger det hahahaProben är lite söt. Mackmyran har en mer spritig smak vilket jag uppskattar. Skulle gärna se fler sorter baserade på sprit.
Jag är i och för sig nykterist nuförtiden. Men jag håller med sprit är fantastiskt gott.Sprit är så jädra gott, inte första gången jag säger det hahaha![]()
Pröva en dosa skåne vit, väldigt bra.Mackmyra är ganska lätt att klura ut smaken på men Lindgrens Skåne vit har jag aldrig hört om.
Kan du skicka mig en dosa? Swishar självklart kompensation.
Isländskt snus, dras in i näsan. Riktigt bra skit![]()
Vad för smak har den? Får iaf en cigarr känsla av dosan tippar på en ren tobakssmak!? Orkar inte googla...Pröva en dosa skåne vit, väldigt bra.
Ren tobak men en ganska frisk smak. Gillar den då den upplevs som fyllig men samtidigt ganska frisk och lätt.Vad för smak har den? Får iaf en cigarr känsla av dosan tippar på en ren tobakssmak!? Orkar inte googla...
Talande dosaRen tobak men en ganska frisk smak. Gillar den då den upplevs som fyllig men samtidigt ganska frisk och lätt.
Jag har testat göra egen på swedish match egna butiker. Den i Gbg kan man göra eget iaf. Gjorde en Fidel Castro (drinken). Tio droppar rom, en droppe ingefära, en droppe lime och sen gick vi utanför "drinkreceptet" och la till lite sötma med en eller två droppar honung (essensdroppar alltså). Blev skitgodProben är lite söt. Mackmyran har en mer spritig smak vilket jag uppskattar. Skulle gärna se fler sorter baserade på sprit.
Det vattnas i munnen på mig när du beskriver detta snus.Jag har testat göra egen på swedish match egna butiker. Den i Gbg kan man göra eget iaf. Gjorde en Fidel Castro (drinken). Tio droppar rom, en droppe ingefära, en droppe lime och sen gick vi utanför "drinkreceptet" och la till lite sötma med en eller två droppar honung (essensdroppar alltså). Blev skitgod
"Hehe, nöden är uppfinningarnas moder. Kanske går det, kanske inte
Men det är rätt, nässnuset duger !
Vape? Har jag blivit för gammal för att hänga med vad som händer i nikotin branschen?Kul tråd och jag passar på att tipsa om min FB-sida www.facebook.se/snusetsvanner
Är också med att starta upp New Nicotine Alliance Sweden som verkar för alternativ till rökning som tex vape och snus!
Är Colombianerna med i marknadsföringen av detta![]()
Snus är snus om ock i gyllene dosor...Nope fin snus 100g & 690 sek har inte smakat ännu men återkommer. Säljs enbart hos Swedish Match egna butiker och skall enligt dom vara världens finaste snus.
Nu är det ju inte så att jag snusar Kardus på heltid, men köptes mer som ett kul testa på projekt och inget annat. Dock är den väldigt speciell denna dosa appråpo "gyllene" dosa! En 3d printad box är kanske inte det man förknippar med snus direkt!? Och som jag skrev inledningsvis är att en nikotin paus nalkas och innan dess vill jag inte bara nyttja det gamla vanliga utan även testa på det som är intressant.Snus är snus om ock i gyllene dosor...
~Fröding~
Köp nu Riktigt snus, dvs LD.![]()
Är Colombianerna med i marknadsföringen av detta![]()
Nu är det ju inte så att jag snusar Kardus på heltid, men köptes mer som ett kul testa på projekt och inget annat. Dock är den väldigt speciell denna dosa appråpo "gyllene" dosa! En 3d printad box är kanske inte det man förknippar med snus direkt!? Och som jag skrev inledningsvis är att en nikotin paus nalkas och innan dess vill jag inte bara nyttja det gamla vanliga utan även testa på det som är intressant.
Var tvungen att googla LD och detta snus kan nog falla i smaken då jag gillar General och framförallt bergamott.
Tillsist:
Varför är inte Kardus riktigt snus?
Och vad tycker du om årets smak själv?
Mackmyra är ganska lätt att klura ut smaken på men Lindgrens Skåne vit har jag aldrig hört om.
"
Vape? Har jag blivit för gammal för att hänga med vad som händer i nikotin branschen?
Jamen då så ingen ide att sluta alltsåJo det är en bransch i snabb utveckling juVape är den nya benämningen på e-cigg. Dvs nikotinvätska som förångas i en elektronisk cigarett snarlikt vanlig cigg men betydligt bättre för hälsan.
BTW så finns det några klara uppsidor med snus och nikotin för folkhälsan som aldrig av nämns av antiobakslobbyn. Den som snusar mycket har halverad risk för MS och klart lägre risk för Parkinson samt att nikotinet förbättrar minnet och tycks även vara bra vid Alzheimer!
Jamen då så ingen ide att sluta alltså![]()
Verkar som om det bara finns positiva effekter av nikotin.Nej det är livsfarligt!
Nikotin minskar också aptiten och fungerar därför som ett bantningspreparat. I djurstudier har man påvisat 15-20% mindre kroppsfett över tid med nikotinintag.
BTW så finns det några klara uppsidor med snus och nikotin för folkhälsan som aldrig av nämns av antiobakslobbyn. Den som snusar mycket har halverad risk för MS och klart lägre risk för Parkinson samt att nikotinet förbättrar minnet och tycks även vara bra vid Alzheimer!
Vill också prova de snuset![]()
Inte för att vara sån, men det där läser jag gärna mer om ifall du har några källor.
Slutade snusa för bra precis 10 år sedan, vill ju veta om det var dumt eller ej![]()