Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shirtonomy erbjuder popover-skjortor numera. Tänk bara på att ge något mer generösa mått om du väljer Shirtonomy, då popover-skjortan träs över huvudetNågon som har tips på mer casual popover skjortor? Tycker om Saman Amel och Rose & born's modeller, men inte de pengarna jag vill lägga då jag tänkte ha den under sena sommarnätter etc.![]()
Någon som har tips på mer casual popover skjortor? Tycker om Saman Amel och Rose & born's modeller, men inte de pengarna jag vill lägga då jag tänkte ha den under sena sommarnätter etc.![]()
Varför har man modeller (människan som visar skjortan) som ser så fruktansvärt tråkiga ut?!Vad ligger deras på? Jag köpte en i chambray från Aspesi på Nitty Gritty för 1700:- förra veckan. Lite mätt på popovers med extreme cut away så jag var glad att jag hittade en med cut away.
https://www.nittygrittystore.com/men/shirts/chiusa-popover-chambray-shirt-navy
Varför har man modeller (människan som visar skjortan) som ser så fruktansvärt tråkiga ut?!
Varför har man modeller (människan som visar skjortan) som ser så fruktansvärt tråkiga ut?!
Haha tänker alltid samma sak när jag surfar runt på NG
Något fantastiskt med största sannolikhetFör att plagget ska vara i fokus och inte en snygg modell. Minns du tex vad Candice Swanepoel hade på sig under Victoria Secrets senaste show?![]()
Jo, förstår syftet. Dock måste det finnas en gräns för hur jävla tråkig modellen får se ut. Det enda jag kan tänka på när jag ser bilden är ju hur tråkig personen ser ut!För att plagget ska vara i fokus och inte en snygg modell. Minns du tex vad Candice Swanepoel hade på sig under Victoria Secrets senaste show?![]()
Var på jakt efter en bra linnenäsduk men efter att ha sökt utan resultat fick jag den klassiska idén "hur svårt kan det vara" så jag sprang iväg och köpte lite tyg och nål.
Efter en snabb youtube guide på hur man syr handrulladekanter och rätt många timmar senare blev resultatet såhär
![]()
Ändå rätt nöjd då jag inte använt en nål sedan syslöjden i lågstadiet![]()
Och så en riktigt risig & trött hållning, fyfan."Tänk att du är nyvaken, bakis och står i fillingarna redo att öppna kylen"
![]()
"Tänk att du är nyvaken, bakis och står i fillingarna redo att öppna kylen"
![]()
PR-trick, som faktiskt verkar fungera. Nitty Gritty om några känns väldigt nischade & modellen känns helt i deras "linje".Och så en riktigt risig & trött hållning, fyfan.
Ser betydligt vettigare ut.PR-trick, som faktiskt verkar fungera. Nitty Gritty om några känns väldigt nischade & modellen känns helt i deras "linje".
Hur ser modellen/modellerna ut på Mr Porter, eller någon annan etablerad nät-sida? Jag själv har ingen aning, trots att jag har handlat där fler gånger än Nitty Gritty.
Inget snack om saken - men det var inte så jag menade.Ser betydligt vettigare ut.
http://www.mrporter.com/en-se/mens/aspesi/slim-fit-cotton-chambray-shirt/625256?ppv=2
Snyggt Vincent!Varmt idag så fick springa in till L2 och knipa en Danolis linneskjorta, känns riktigt luftig och go
![]()
Vad ligger deras på? Jag köpte en i chambray från Aspesi på Nitty Gritty för 1700:- förra veckan. Lite mätt på popovers med extreme cut away så jag var glad att jag hittade en med cut away.
https://www.nittygrittystore.com/men/shirts/chiusa-popover-chambray-shirt-navy
Rose & born's ligger runt Aspesi priser. Det är väl mest att när jag lägger sådana pengar på kläder så är jag väldigt mån om dem. Vill inte bli helt förstörd ifall jag skulle råka spilla ett glas vin på den. Såg att Hm hade några mer casual, men kragen var helt åt skogen tyvärr....
Skiljer några lappar mellan en Shirtonomy och en Aspesi/R&B/SA. Dock väntetid på en Shirtonomy - kanske värt att få nu direkt så du kan steka fritt på uteserveringen. Istället för i juli... Som jag, @christian-h, @hollow123 och @Vincent brukar säga: lev lite
Grisa ner en Aspesi! Åldras ju snyggt.
Köpte två pikéer från A Day's March nyligen, bästa jag har testat hittills.Någon som kan rekommendera snygga och sköna pikéer? tänkte något åt det här hållet,
Ser jäkligt trevliga ut! Hur är de i storleken (bor inte nära Stockholm)?Köpte två pikéer från A Day's March nyligen, bästa jag har testat hittills.
Det blev en Army och Navy-färg. Den vita tyckte jag inte såg så bra ut när den väl satt på kroppen.
Sitter grymt bra över axlarna, bröstet och armarna.
Värt att beställa och prova för 495:- (finns annars en butik i MoS (och inne i Sthlm någonstans)),
https://adaysmarch.com/product/polo-shirt-army/
Obs. Att Navy är mycket mörkare än på bilden och Army lite ljusare.
Förespråkas en del, känns lite tjocka till sommaren kan jag tycka.Är det någon här som har erfarenhet av NN07s chinos? Ser att det är lite rea som dragit igång i butikerna nu.
Håller med!Förespråkas en del, känns lite tjocka till sommaren kan jag tycka.